کد خبر : 1569321 | 26 آبان 1397 ساعت 13:06 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

کیمیچ: کای هاورتز بازیکنی است که بایرن لازم دارد

جاشوا کیمیچ ستاره‌ی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان می‌گوید کای هاورتز که در بازی دوستانه‌ی آلمان و روسیه نمایش خارق‌العاده‌ای برای مانشافت داشت باید توسط بایرن مونیخ جذب شود.

کیمیچ: کای هاورتز بازیکنی است که بایرن لازم دارد

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز بازیکن بایر لورکوزن که روز پنج‌شنبه در جریان بازی دوستانه‌ی آلمان و روسیه که با پیروزی 3-0 آلمان به پایان رسید اولین بازی ملی خود به صورت کامل را پشت سر گذاشت، در این بازی نمایش خارق‌العاده‌ای داشت و روی گل سوم تیمش که توسط سرژ گنابری به ثمر رسید نقش مهمی ایفا کرد.

 

 کیمیچ مدافع بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بعد از این بازی گفت که مسئولین بایرن مونیخ باید هاورتز 19ساله را برای این تیم جذب کنند. کیمیچ که مشخص بود از بازی هاورتز بسیار راضی بوده به خبرنگاران گفت:" من شخصاً نمی‌توانم کای هاورتز را بخرم و به مونیخ بیاورم ولی می‌دانم که او اگر به بایرن بیاید برای ما خیلی مفید خواهد بود".

 

بازی خوب هاورتز در مقابل روسیه از نگاه یواخیم لوو سرمربی آلمان هم دور نماند. لوو که این روزها به خصوص بعد از حذف آلمان از لیگ A رقابتهای لیگ ملتهای یوفا در کشورش با حملات بسیار تندی مواجه هست و بسیاری از قریب‌الوقوع بودن اخراج او صحبت می‌کنند، بعد از پیروزی 3-0 شاگردانش مقابل روسیه به ستایش از هاورتز برخاست و گفت:" بازی کای من را تحت تاثیر قرار داد. او وقتی پا به توپ می‌شود خیلی مقتدرانه بازی می‌کند و زمانی که به جلو می‌رود در فضاسازی و جاگیری عالی عمل می‌کند. هاورتز هر وقت توپ را دریافت می‌کند میل به حرکت به سمت دروازه‌ی حریف دارد. ما این خصوصیت او را در تمرینها هم دیده بودیم".

 

آلمان روز دوشنبه در شهر گنزل‌کرشن این کشور در استادیوم خانگی شالکه در آخرین بازی خود در مرحله‌ی گروهی لیگ ملتهای یوفا به مصاف هلند خواهد رفت هر چند نتیجه‌ی این بازی در سقوط ژرمن‌ها به لیگ B تاثیری ندارد.

دیدگاه‌ها