کد خبر : 1569493 | 27 آبان 1397 ساعت 10:24 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر موضع مدیرعامل؛ مظاهری می ماند

با توجه به تغییر موضع سعید آذری در مورد رشید مظاهری به نظر می رسد گلر ذوب آهن از تصمیم خود صرف نظر خواهد کرد و هم چنان در جمع ذوبی ها می ماند.

تغییر موضع مدیرعامل؛ مظاهری می ماند

به گزارش "ورزش سه"، شکست 4-1 در برابر تراکتورسازی در حالی که ذوب آهن نیمه اول بازی را برده بود بدجوری جو تیم اصفهانی را بهم ریخت تا جایی که در نهایت به جدایی امید نمازی و روی کار آمدن علیرضا منصوریان منجر شد. در این بین سعید آذری مدیر عامل باشگاه صحبت هایی را هم علیه دروازه بان تیم مطرح کرد که تحمل و درک آن برای رشید مظاهری خیلی سخت بود و به همین خاطر در صدد پاسخ بر آمد و در نهایت هم گفت با حرف های سعید آذری مجبور است تیم را ترک کند.


اما بعید به نظر می رسد این اتفاق رخ دهد. اکنون هم چیز در ذوب آهن آفتابی شده است. علیرضا منصوریان به حفظ رشید تاکید دارد و معتقد است این دروازه بان در هفته های آتی با گلری های خوب هم تیم را به روزهای اوج خود خواهد برگرداند و هم دوباره به اردوی تیم ملی دعوت می شود. رشید مظاهری بعد از گل های بدی که در بازی با تراکتورسازی خورد برای اولین بار در سال های اخیر به اردوی تیم ملی دعوت نشد در حالی که همیشه یک پای ثابت اردوهای تیم ملی بود.


به هر صورت با توجه به تغییر موضع سعید آذری در مورد رشید مظاهری به نظر می رسد دروازه بان ذوب آهن هم دیگر ندای رفتن سر ندهد. به خصوص که اینروزها با آمدن علی منصوریان شوک مثبتی به تیم وارد شده است. ضمن اینکه سعید آذری در تازه ترین مصاحبه اش گفته که زدن چنین حرف هایی در شرایط سخت گاهی هم طبیعی است.


در بخشی از حرف های مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در مورد دروازه بان تیم می خوانیم: «به هر حال گاهی اوقات در فوتبال پیش می‌آید که همه در شرایط خوبی نباشیم. رشید مظاهری یکی از ستاره‌های تأثیرگذار ذوب‌آهن در پنج سال گذشته بوده است. بازیکنی که با تلاش خود و حمایت باشگاه تبدیل به یکی از بهترین دروازه بان‌های ایران شده است. خود رشید مظاهری می‌داند که چقدر به او علاقه‌مندم اما گاهی برای یک قهرمان پیش می‌آید که افت کند. منظور حرف من به رشید این بود که تمرکز او کم شده است. با خود او هم صحبت کردم او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است. او نقش تأثیرگذاری در ذوب‌آهن در این چند ساله ایفا کرده است. من مطمئنم که در هفته‌های آینده او دوباره در میدان می‌درخشد. در این مدت هم فشار زیادی را تحمل کرده است.

دیدگاه‌ها