کد خبر : 1569560 | 27 آبان 1397 ساعت 13:10 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش رسانه‌ی آلمانی از نقل و انتقالات احتمالی بارسلونا

بارسا به دنبال جذب تیاگو و نیمار و فروش ویدال

رسانه‌ی آلمانی اشپورت1 می‌گوید بارسلونا برای تغییراتی گسترده در تابستان آینده آماده می‌شود و تیاگو آلاکانتارا و نیمار را هدف گرفته.

بارسا به دنبال جذب تیاگو و نیمار و فروش ویدال

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌ی آلمانی اشپورت1 در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا خود را برای تغییرات گسترده در تابستان آینده آماده می‌کند و از جمله به بازگرداندن تیاگو آلاکانتارا و نیمار به اردوی کاتالان‌ها چشم دوخته است. تیاگو آلکانتارا در حال حاضر در بایرن مونیخ بازی می‌کند و نیمار در PSG توپ می‌زند و اشپورت1 می‌گوید اینکه بایرن و پاری سن ژرمن حاضر هستند با انتقال این دو بازیکن به بارسلونا موافقت کنند مشخص نیست.

 

اشپورت1 در گزارش خود می‌نویسد پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا در سال 2013 به سراغ مسئولین این باشگاه کاتالان رفته و می‌گوید خواهان امضای قرارداد با تیاگو آلاکانتارا است، بازیکنی که در آکادمی بارسلونا پرورش یافته بود. گواردیولا خطاب به مدیران بارسلونا می‌گوید:" یا تیاگو یا هیچکس". اما بعد از جدایی گواردیولا از بارسا، تیاگو در این تیم مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد و سرانجام بارسلونایی‌ها رضایت می‌دهند که او به بایرن مونیخ منتقل شود. نیمار هم در سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن منتقل می‌شود تا رکورد نقل و انتقالات فوتبالی را بشکند.

 

بعد از جدایی این دو از بارسلونا مسئولین این باشگاه از تیاگو و نیمار ناراحت بودند و یکی از مسئولین باشگاه کاتالان که نخواست نامش فاش شود گفته بود این دو دیگر هرگز پیراهن بارسا را به تن نخواهند کرد. اما حالا پپ سگورا راه را برای بازگشت تیاگو و نیمار باز کرده و بنا بر اعلام اشپورت1 گفته:" همانطور که قبلاً گفته بودم بازیکنان جوانی که به دلایل مالی بارسلونا را ترک کرده باشند دیگر به این باشگاه برنمی‌گردند. ما روی این حرف خودمان هستیم. ولی این در مورد بازیکنان کارکشته فرق می‌کند. این بازیکنان با توجه به شرایط بازار باید دوباره مورد بررسی قرار بگیرند و باشگاه در نهایت به این نتیجه می‌رسد که بهترین گزینه برای بارسلونا چیست".

 

اما خبر مهم دیگر اشپورت1 در مورد بارسلونا این است که آرتورو ویدال ستاره‌ی فصل گذشته‌ی بایرن مونیخ که در ابتدای فصل جاری بعد از حرف و حدیثهای بسیار به بارسلونا ملحق شده نتوانسته نظر مثبت ارنستو والورده سرمربی این تیم را جلب کند و حالا در پشت پرده حرفهای زیادی مطرح شده که این ستاره‌ی شیلیایی ممکن است در فرصت نقل و انتقالات زمستانی به تیم اسبقش یوونتوس بازگردد.

 

به گزارش اشپورت1 ویدال پیش از پیوستن به بایرن مونیخ از سال 2011 تا 2015 با پیراهن بیانکونری به میدان می‌رفته و با این تیم چهار بار قهرمان اسکودتو شده است. یوونتوس بعد ازمصدوم شدن امره جان به جذب ویدال علاقه‌مند شده و منتظر اشاره‌ی بارسلونا است تا رسماً برای جذب او اقدام کند. ویدال در حال حاضر با بارسلونا قرارداد دارد ولی در فصل جاری از 12 بازی بارسا در لالیگا تنها در دو بازی از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها