کد خبر : 1569707 | 28 آبان 1397 ساعت 09:27 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت لواندوفسکی مقابل پرتغال به دلیل مصدومیت

رابرت لواندوفسکی مهاجم ستاره‌ی بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان در اردوی تیم ملی کشورش از ناحیه‌ی زانو با مصدومیت خفیف مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی آلمانی بیلد اعلام کرد که لواندوفسکی در اروی تیم ملی لهستان از ناحیه‌ی زانو دچار مصدومیتی خفیف شده ولی به دلیل همین مصدومیت نمی‌تواند روز سه‌شنبه در دیدار تیم ملی کشورش با پرتغال در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به میدان برود. بیلد می‌گوید لواندوفسکی بعد از این بازی اردوی لهستان را با مصدومیت ترک خواهد کرد و به جمع بازیکنان بایرن مونیخ خواهد پیوست.

 

بیلد از قول منابع خود در تیم ملی لهستان نوشت که لواندوفسکی از چند روز پیش با این مصدومیت دست به گریبان بوده و در نهایت تصمیم گرفته شده که از او در بازی مقابل پرتغال استفاده نشود. بیلد می‌گوید لواندوفسکی به همین دلیل کمپ تیم ملی لهستان را ترک کرده است.

 

1355777

 

لهستان هم مثل آلمان در لیگ ملتهای یوفا سقوط کرده است و بازی مقابل پرتغال را به عنوان فرصتی مناسب برای کسب آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در رقابتهای انتخابی جام ملتهای 2020 می‌بیند. اما پرتغال با تساوی بدون گلی که در مقابل ایتالیا بدست آورد صدرنشینی خود را در این گروه رقابتهای لیگ ملتها قطعی کرد.  

 

اما روزنامه‌ی بیلد می‌گوید از بخت خوب بایرن مونیخ مصدومیت لواندوفسکی جدی نیست و او تنها با چند روز شرکت نکردن در تمرینات دوباره به شرایط عادی برخواهد گشت. بیلد از قول پزشک تیم ملی لهستان نوشت:" لواندوفسکی بعد از حدود هفت روز دوباره کاملاً آماده خواهد بود". بیلد می‌گوید به این ترتیب لواندوفسکی قاعدتاً برای بازی آتی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا که در آلیانز آرنا مقابل فورتونا دوسلدورف برگزار می‌شود، آماده خواهد شد و به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها