کد خبر : 1569875 | 28 آبان 1397 ساعت 18:43 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ‌ویسی تور خودش را پاره کرد (عکس)

وحید شیخ ویسی گلر تیم فوتبال پیکان اشتباه مهلکی در دیدار برابر پرسپولیس انجام داد. اشتباهی که به قیمت از دست رفتن تمام امتیازات بازی برای پیکان منجر شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرسپولیس و پیکان که در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد، در پایان با نتیجه 2 بر 1 به سود سرخپوشان خاتمه یافت.


در این مسابقه پیکان نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر برد ولی در نیمه دوم این شاگردان برانکو بودند که بهتر ظاهر شدند و پس از فشاری که روی دروازه وحید شیخ ویسی ایجاد، موفق شدند  طی 2 دقیقه دروازه حریف را دو مرتبه باز کنند و با سه امتیاز شیرین از زمین مسابقه خارج شوند.


روی گل دوم پرسپولیس مانند گذشته عمل کرد و گلی به سبک گل های چند دیدار اخیرش ثبت کرد؛ این گل روی ارسال رادوشویچ به دست آمد و سپس منشا توپ را با سر به علیپور رساند و این بازیکن هم پس از نفوذ به محوطه جریمه از زاویه بسته به دروازه شوت زد و گل دوم با اشتباه شیخ ویسی که معمولا گلر با تجربه ای به شمار می رود و یکی از بازیکنان خوب پیکانی ها بوده، ثبت شد.


در این صحنه توپ علیپور توسط شیخ ویسی به صورت ناقص دفاع شد ولی این دفاع توپ زیاد مناسب نبود تا توپ پس از عبور از بالای دستانش، به شکلی نامتعارف وارد دروازه شود؛ شیخ ویسی برای گرفتن توپ تلاش کرد ولی دیر به توپ رسید تا خودش هم وارد دروازه شود و پس از برخورد به تور کناری دروازه موجب پاره شدن تور هم شد.

 

 

 

 

عکس ها از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها