کد خبر : 1570168 | 29 آبان 1397 ساعت 20:11 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض‌های کرانچار شکست را با پیروزی عوض کرد؛

بازگشت سه‌دقیقه‌ای امیدها با طاهران و قائدی (عکس)

امیدهای ایران در شرایطی که با یک گل نیمه اول را به عمان باخته بودند، با دو گل طاهران و قائدی بازی دوستانه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

بازگشت سه‌دقیقه‌ای امیدها با طاهران و قائدی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف امیدهای عمان رفته و در پایان با نتیجه 2 بر 1 مقابل این تیم به برتری رسید.


کرانچار در این دیدار از ترکیب شهاب عادلی، امید دره، امید نورافکن، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجان‌پور، علی طاهران، محمد خدا بنده لو، مهدی قائدی، رضا شکاری، مهدی مهدی خانی و الهیار صیادمنش استفاده کرد و پس از اینکه نیمه اول را با شکست به رختکن رفت با سه تعویض شاگردانش را به نیمه دوم فرستاد.

 

در این مسابقه امیدها در دقیقه 43 نیمه اول از میزبان خود عقب افتادند و با شکست به رختکن رفتند ولی در نیمه دوم شاگردان کرانچار طی سه دقیقه با ضربه سر طاهران که روی ارسال طاهرخانی به دست آمد و سپس ضربه ایستگاهی مهدی قائدی، حساب کار را در دقیقه 55 به سود خود عوض کردند تا در آستانه کسب یک پیروزی روحیه بخش قرار داشته باشند.


در آغاز نیمه دوم کرانچار تیم خود را با 5 تغییر راهی میدان کرد؛ رزاق پور، شکاری، عادلی، آقاجانپور و مهدی خانی از ترکیب خارج شدند و به جای آنها ابوالفضل جلالی، امیر روستایی، حمید طاهرخانی، حسن ساکی و معراج اسماعیلی وارد زمین شدند و توانستند در تغییر روند بازی تاثیرگذار عمل کنند.

 

1356251

 

1356252

 

1356250


عکس ها از سهیل سعادتمندی

دیدگاه‌ها