کد خبر : 1570234 | 30 آبان 1397 ساعت 09:32 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی سرمربی قطعی آلبی‌سلسته خواهد شد؟

حمایت ستاره‌های آرژانتین از اسکالونی

با پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک در بازی دوستانه‌ی دیشب دو تیم، سرمربی موقت آلبی‌سلسته لیونل اسکالونی، ششمین بازی خود با این تیم را پشت سر گذاشت.

حمایت ستاره‌های آرژانتین از اسکالونی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی آرژانتینی کلارین می‌گوید اسکالونی که حالا باید منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال آرژانتین بماند تا سرمربی قطعی تیم ملی این کشور را انتخاب و اعلام کند دقایقی بعد از پایان بازی و پیروزی شاگردانش بر مکزیک به خبرنگاران گفت:" ما باید امروز خوشحال باشیم چون دو بازیکن مهم آرژانتین یعنی ایکاردی و دیبالا بالاخره موفق شدند اولین گلهای ملی‌شان را به ثمر برسانند. شک نکنید که این دو ستاره در آینده هواداران آرژانتین را بارها و بارها شاد خواهند کرد". کلارین می‌گوید پیش‌بینی اسکالونی از آینده در این گفته‌هایش نشان می‌دهد که او در ناخودآگاه انتظار دارد با توجه به نتایج خوبی که گرفته به عنوان سرمربی قطعی آلبی‌سلسته اعلام شود.

 

کلارین در ادامه‌ی گزارش خود نوشت که اسکالونی بعد از ستایش از دو ستاره‌اش جملاتی گفت که مسلماً در آرژانتین واکنش‌هایی را به دنبال خواهد داشت. اسکالونی به خبرنگاران گفت:" اولین روزی که به تیم ملی آمدم حس و حالی که در تیم بود با حس و حال امروزش فرق داشت. آن زمان بین بازیکن‌ها نه رفاقتی بود و نه احساس هم‌قطاری و همرزمی. ما همه جوان هستیم، همه بدون غرور کار با هم را شروع کرده‌ایم و در هر بازی از جان و دل مایه می‌گذاریم".

 

کلارین سپس به ایکاردی پرداخته و می‌نویسد کاپیتان اینتر در هشتمین بازی خود با پیراهن آلبی‌سلسته اولین گل ملی‌اش را به ثمر رساند و بعد از بازی گفت:" ما برای اینکه تیم ملی در مسیر پیشرفت قرار بگیرد از همه‌ی توان‌مان مایه گذاشتیم. ما از کل کادر فنی راضی هستیم. هدف من این بود که برای تیم ملی کشورم گل بزنم چون از این نظر احساس کمبود می‌کردم و امروز این افتخار به من داده شد تا جزو گلزنان ملی آرژانتین قرار بگیرم".

 

به گزارش کلارین، اسکالونی که بعد از بازی کاملاً احساساتی بود در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرنگاران با ستایش از بازیکنانش گفت:" بازیکنان ما امروز سرشان را جلوی توپ می‌گذاشتند. وقتی می‌گویم با جان و دل بازی کردن یعنی این. من از فرصتی که در اختیارم قرار داده شد تا هدایت تیم ملی کشورم را به دست داشته باشم واقعاً خوشحالم. راستش را بخواهید انتظارش را نداشتم".

 

کلارین می‌گوید اسکالونی وقتی به اینجا رسید درحالیکه اشک در چشم‌هایش جمع شده بود به خبرنگاران گفت:" دیگر نمی‌توانم چیزی بگویم. نمی‌توانم ادامه بدهم". اما وقتی خبرنگاران درباره‌ی اینکه آیا فدراسیون فوتبال آرژانتین به همکاری با او به عنوان سرمربی آلبی‌سلسته ادامه خواهد داد یا نه، گفت:" این دیگر برایم اهمیتی ندارد".

 

دیبالا و ایکاردی هم بعد از بازی در مصاحبه‌های خود به ستایش از اسکالونی و دوران مربی‌گری‌اش پرداختند و اعلام کردند که مایلند او به کارش ادامه دهد. ایکاردی گفت:" من فارغ از گل خودم که اولین گل ملی‌ام بود و به خاطرش خیلی خوشحالم، به خاطر موفقیت اسکالونی هم شادم چون او در این شش بازی برای تیم ملی کارهای زیادی کرده".

دیدگاه‌ها