کد خبر : 1570265 | 30 آبان 1397 ساعت 07:45 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین2-مکزیک0

پیروزی آرژانتین با اولین گلهای ملی ایکاردی و دیبالا

تیم ملی آرژانتین با پیروزی 2-0 مقابل مکزیک، تعداد پیروزی‌های خود بر مکزیک در ماه جاری را به عدد دو رساند.

پیروزی آرژانتین با اولین گلهای ملی ایکاردی و دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دوستانه‌ی تیمهای ملی آرژانتین و مکزیک که سه‌شنبه برگزار شد مائورو ایکاردی و پائولو دیبالا ستاره‌های آرژانتینی به انتظار خود برای به ثمر رساندن اولین گلهای ملی‌شان پایان دادند تا آلبی‌سلسته در نهایت این بازی را با نتیجه‌ی 2-0 به سود خود پایان دهد. 

در این بازی که در شهر مندوزا برگزار می‌شد ایکاردی در دقیقه‌ی 2 گلزنی کرد و دیبالا هم با به ثمر رساندن گل دوم بازی و آرژانتین، دومین پیروزی پیاپی آلبی‌سلسته بر ال‌تری در ماه جاری را رقم زد. 
ایکاردی که هشتمین بازی ملی خود را تجربه می‌کرد خیلی زود به انتظارش برای گلزنی خاتمه دارد و دیبالا هم که از روی نیمکت به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده شده بود در هیجدهمین بازی ملی خود اولین گلش برای آرژانتین را به ثمر رساند. 

بعد از پایان جام جهانی، آرژانتین که اسکالونی را به عنوان سرمربی موقت بالای سر خود می‌بیند تا کنون از شش بازی‌ای که انجام داده در چهار بازی به پیروزی رسیده و تنها در یک بازی شکست خورده است. تنها شکست آرژانتین در این دوره به شکست ماه گذشته در مقابل برزیل برمی‌گردد که بدون حضور لیونل مسی اتفاق افتاده است. 

 

با وجود اینکه ترکیب آلبی‌سلسته تغییرات زیادی کرده بود آرژانتینی‌ها در کمتر از دو دقیقه  به گل رسیدند. اریک لاملا یک پاس بلند دریافت کرد و ایکاردی ستاره‌ی اینتر را صاحب توپ کرد، ایکاردی با یک کنترل خوب به درون محوطه‌ی جریمه رفت و با یک ضربه‌ی تمام‌کننده‌ی دقیق کار را تمام کرد تا اولین گل ملی خود را به ثمر برساند. 

اولین تلاش مکزیک برای گلزنی ضربه‌ی جاه‌طلبانه‌ی هنری مارتین بود که به گل تبدیل شد. شوت کات‌دار اریک لاملا هم در دقیقه‌ی 19 از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نتیجه‌ی بازی تغییری حاصل نشود. 

در حالی که بازی به پایان نیمه‌ی اول نزدیک می‌شد ضربه‌ی آزاد ویکتور گوزمان به شکلی خطرناک از روی تیر افقی دروازه گذشت. به طور کلی آرژانتین در نیمه‌ی اول بهتر از مکزیک ظاهر شد و پیروزی 1-0 در این نیمه حق آلبی‌سلسته بود. 


با شروع نیمه‌ی دوم آرژانتین میزبان به شدت به دنبال رسیدن به گل دوم و دو برابر کردن اختلاف بود. لاملا در همان اوایل این نیمه از روی ضربه‌ی آزاد دروازه‌بان مکزیک خوزه دخسوس کورونا را بسیار به زحمت انداخت تا دروازه‌بان مکزیکی مجبور شود با کف دست‌هایش توپ را به زیبایی دفع کرده و مکزیکی‌ها را از خطر برهاند. 

مکزیک اما در دقیقه‌ی 69 تا یک قدمی به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت اما دروازه‌بان تازه وارد آرژانتینی‌ها پائولو گازانیگا با یک واکنش خوب با نوک دستهایش ضربه‌ی سر خسوس گالاردو را از تیر دوم دفع کرد تا آلبی‌سلسته از یک خطر جدی برهد. 


گوزمان، گازانیگا را در دقیقه‌ی 85 بار دیگر به شدت به خطر انداخت اما آرژانتین بعد از این حمله در یک ضدحله موفق شد پیروزی خود را قطعی کند. جیووانی سیمئونه با یک استارت سریع و دویدن انفجاری از جناح چپ نفوذ کرد و سپس توپ را به دیبالا رساند. دیبالا هم قدر این توپ را دانست و با یک شوت بیرون پا اولین گل ملی خود را به ثمر رساند تا آرژانتین مکزیک را 2-0 از پیش رو بردارد. 

اسکالونی که حالا حمایت بازیکنانش از جمله دیبالا را در اختیار دارد در این مدت به خصوص در یک ماه اخیر نتایج بسیار خوبی با  آلبی‌سلسته بدست آورده و به نظر می‌رسد احتمال اینکه قرارداد او برای مربی‌گری آرژانتین دائمی شود بسیار بالا است.

دیدگاه‌ها