کد خبر : 1570302 | 30 آبان 1397 ساعت 12:10 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

اکبریان و زاهدی فر قاضی جدال سرخابی ها

داور بازی پرسپولیس - تراکتور مشخص شد

محمدرضا اکبریان به همراه عیوض محمدی و یوسفی تیم داوری بازی پرسپولیس - تراکتورسازی خواهند بود.

داور بازی پرسپولیس - تراکتور مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس از روز جمعه با بازی پیکان و فولاد خوزستان آغاز خواهد شد اما بازی های حساس تر روز یکشنبه برگزار می شوند. استقلال تهران در اهواز میهمان هم نام خوزستانی خود خواهد بود و پرسپولیس هم در تهران به مصاف تراکتورسازی می رود.

 

داور بازی استقلال، محمد حسین زاهدی فر خواهد بود. او در این فصل دربی آبی و نارنجی تهران در جام حذفی را قضاوت کرد که در نهایت با پیروزی سایپا به پایان رسید. وی در آن مسابقه یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که طبق نظر کارشناسان داوری درست بود. جلیل شعرانی و قهرمان نجفی کمک داورهای این دیدار هستند و کوپال ناظمی نیز به عنوان داور چهارم برگزیده شده است.

 

قضاوت دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی نیز به داوری باتجربه سپرده شده است. محمدرضا اکبریان داور 40 ساله فوتبال ایران که بیش از یک دهه سابقه قضاوت در لیگ برتر را دارد، این مسابقه را داوری خواهد کرد.

 

او پیش تر قضاوت های جنجالی برای هر دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس داشته که از جمله آن ها می توان به بازی پرسپولیس - فولاد لیگ سیزدهم اشاره کرد که قرمزها اعتقاد داشتند گل تیم فولاد به علت خطای هند افشین مردود بوده است. همچنین بازی پرسپولیس - سپاهان در لیگ چهاردهم نیز با سوت های پر سروصدای اکبریان همراه بود. او همچنین بازی تراکتورسازی و سپاهان در لیگ هفدهم را نیز داوری کرد که با اعتراض شدید هر دو تیم همراه بود.

دیدگاه‌ها