کد خبر : 1570378 | 30 آبان 1397 ساعت 17:37 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

وراتی:

ایتالیا با مانچینی به اوج بر می گردد

بازیکن کلیدی و تاثیر گذار تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از سرمربی تیمش پرداخت.

ایتالیا با مانچینی به اوج بر می گردد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا توانست در دیداری دوستانه، با یک گل آمریکا را از پیش رو بردارد. وراتی بعد از  این دیدار به ستایش از مانچینی، سرمربی تیم ملی کشورش پرداخت.

 

 

1335142

 

 

ستاره خط میانی آتزوری و پاری سن ژرمن، گفت‌:«مانچینی توانسته است تفکر خوبی را در تیم برقرار کند. همه بازیکنان، چه آنهایی که بازی می‌کنند و چه آنهایی که نیمکت نشین هستند، از روحیه بسیار بالایی برخوردار و آماده مشارکت و بازی کردن هستند.»

 

او ادامه داد:« اگر به نتایج تیم نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که تغییر زیادی به دست نیامده است؛ اما از نظر کیفی و سطح بازی بسیار بهتر نسبت به قبل شده‌ایم. در گلزنی خوب عمل نمی‌کنیم  و نمی‌توانیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم، به خوبی بهره بگیریم. اگر این مشکل بر طرف شود، بدون شک وضعیت ما بهتر می‌گردد.»

 

وراتی در پایان گفت‌:« باید بگویم که با مانچینی در مسیر درستی گام برمی‌داریم. مهم این است که می‌توانیم فرصت‌های زیادی روی دروازه حریفان خلق کنیم. من همواره از بازی کردن برای تیم‌ ‌ملی کشورم لذت برده‌ام و می‌برم. با مانچینی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم. او مربی بسیار تاکتیکی است و فوتبال زیبا و لذت بخش را دوست دارد و ما هم به چنین فوتبالی علاقه داریم.»

دیدگاه‌ها