کد خبر : 1570420 | 30 آبان 1397 ساعت 19:23 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

دشمنی واضح PSG با بارسلونا سر رابیو!

پاری سن ژرمن قصد دارد به هر ترتیبی اجازه ندهد آدرین رابیو فصل بعد راهی بارسلونا شود.

دشمنی واضح PSG با بارسلونا سر رابیو!

به گزارش "ورزش سه"، دشمنی بین 2 باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017 به دلیل بازیکنانی چون مارکو وراتی و نیمار به اوج خود رسید و حالا رابطه این 2 باشگاه بدتر از همیشه شده است.

 

1342350

 

بارسلونا علاقه زیادی به جذب آدرین رابیو، هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن دارد و در تابستان امسال نیز قصد داشت مقدمات انتقال او را فراهم کند که با مخالفت مستقیم ناصر الخلیفی مواجه شد. با توجه به اینکه قرارداد رابیو در پایان فصل جاری با باشگاه فرانسوی به پایان می رسد، او در آن مقطع مشکلی برای انتقال به نوکمپ نخواهد داشت و می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی لالیگا شود.

 

اما لاپاریزین مدعی شد پاری سن ژرمن برای جلوگیری از این اتفاق و حالا که از تمدید قرارداد با آدرین رابیو ناامید شده است، قصد دارد در ماه ژانویه و برای جلوگیری از انتقال آزاد او به بارسا، قید استفاده از رابیو در نیم فصل دوم را بزند و با مبلغ نازل 10 میلیون یورو، وی را به هر تیمی جز بارسلونا به فروش برساند.

 

تیم هایی چون لیورپول و چند باشگاه ایتالیایی از جمله یوونتوس، میلان و اینتر به شدت خواهان جذب رابیو هستند و احتمالا وی در زمستان امسال از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها