کد خبر : 1570523 | 01 آذر 1397 ساعت 12:37 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دروگبا:

مورینیو هم سرمربی سیتی بود قهرمان می شد!

دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی به دفاع از عملکرد ژوزه مورینیو در منچستریونایتد پرداخت.

مورینیو هم سرمربی سیتی بود قهرمان می شد!

 

به گزارش "ورزش سه"، دروگبا که در دهه قبل سالهای درخشانی در لندن با مورینیو داشت، معتقد است هدایت یونایتد بعد از فرگوسن دشوار بوده و مورینیو همیشه یکی از بهترین هاست.

 

1156473

 

دروگبا گفت: "شما ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی منچسترسیتی انتخاب کنید و او چند بار با این تیم فاتح لیگ برتر خواهد شد. مورینیو استانداردی از کسب پیروزی های مکرر را تعیین کرده بود و حالا چون آن نتایج تکرار نمی شود انتقادها از او افزایش یافته است.

 

شما باید به تمام سرمربیانی که در چند سال گذشته در منچستر یونایتد حضور داشتند نگاه کنید. هدایت این تیم پس از سرالکس فرگوسن آسان نیست و شرایط مالی نسبت به گذشته تغییر یافته است. مردم فقط به بهترین ها توجه می کنند و چون مورینیو یکی از بهترین هاست همیشه مورد توجه قرار دارد.

 

از نظر من مورینیو می تواند از پس این چالش برآید اما اگر مردم همیشه از شما انتقاد کنند، چگونه می توان از کار کردن لذت برد؟ این کار دشواری است و در نظر بگیرید مورینیو نیز یک انسان است. او سعی می کند رویکرد خود را تغییر دهد و این همان کاری است که بهترین سرمربی های فوتبال انجام می دهند زیرا وقتی شرایط خوب پیش نمی رود باید سعی کنید آن را تغییر دهید."

دیدگاه‌ها