کد خبر : 1571226 | 04 آذر 1397 ساعت 13:11 | 71K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال بر سر برخورد توپ به دست ویدال

VAR بارسا را از شکست نجات داد؟ (عکس)

آرتورو ویدال پس از مدت ها شب گذشته توانست از ابتدا در ترکیب بارسا به میدان برود؛ آن هم در یکی از کلیدی ترین بازی های فصل بلوگرانا.

VAR بارسا را از شکست نجات داد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ویدال تابستان امسال و در حالی که از اینتر نیز پیشنهاد بسیاری خوبی دریافت کرده بود، راهی بارسا شد. او بایرن را به یک دلیل روشن ترک کرد. ستاره شیلیایی قهرمانی اروپا با پیراهن بارسا را می خواهد و اینکه انتقام شکست های دو سال گذشته از رئال را یک جا بگیرد.

شروع او در بارسا مطابق انتظار نبود. خیلی ها هنوز معتقدند که ویدال با سبک بازی بارسلونا جور نیست و حتی در یکی از بازی ها زمانی که وارد زمین می شد، از سوی هواداران حاضر در نوکمپ هو شد. ویدال که به عنوان بازیکن ذخیره در ایده های والورده جا دارد، چندین بار به شکلی علنی به این موضوع اعتراض کرده که این قضیه به مذاق بارسایی خوش نیامده است.

 

 

1357521

 

 

در هر صروت او شب گذشته از غیبت کوتینیو و راکیتیچ بهترین استفاده را برد و از ابتدا مقابل اتلتیکو به میدان رفت و اتفاقا یکی از بهترینهای تیمش لقب گرفت. ویدال مرد اول تمام جنگ های فیزیکی درون زمین بود. ستاره شیلیایی بارها با رودریگو، کوکه و لوئیس درگیر شد و حتی تا مرز اخراج هم پیش رفت.

سبک بازی درگیرانه او شاید همان چیزی بود که بارسا برابر اتلتیکو نیاز داشت. ویدال سوای درگیری های تن به تن، در یک صحنه نیز جنجال ساز شد. چند دقیقه قبل از گل اتلتیکو، روی یک ارسال، ویدال برای ضربه سر زدن به هوا پرید اما توپ همزمان به بازوی او نیز برخورد کرد. 

 

 

1357522

 

 

1357518

 

 

بازیکنان اتلتیکو متفق القول از داور درخواست پنالتی کردند. بازی به همین دلیل ثانیه هایی متوقف شد و خیل مانسانو درخواست VAR داد. در حالی که هواداران اتلتیکو منتظر اعلام پنالتی بودند، وی ای آر نیز نظر داور را تایید کرد و خطر از بیخ گوش ویدال و بارسا گذشت.

این صحنه البته به موضوعی داغ برای برنامه های تلویزیونی اسپانیا تبدیل شد. در ال چیرینگیتو، پر بیننده ترین برنامه ورزشی اسپانیا، روی این مساله اختلاف نظر وجود داشت. برخی معتقد به پنالتی بودند و برخی دیگر اعتقاد داشتند که توپ ابتدا به سر ویدال برخورد کرد و هند او غیرعامدانه و اتفاقی بود.

به هر شکل ویدال از بازی شب گذشته سربلند بیرون آمد و حالا چشم انتظار بازی های دیگر است به این امید که والورده نسبت به ایده های قدیمی خود تجدید نظر کرده و او را بیشتر در ترکیب ثابت قرار دهد.

 

 

 

1357520

 

 

1357523

دیدگاه‌ها