کد خبر : 1571230 | 04 آذر 1397 ساعت 13:25 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید گواردیولا از درخشش سانه برای سیتی

پپ گواردیولا بعد از پیروزی 4-0 منچسترسیتی مقابل وستهام از لروی سانه وینگر آلمانی تیمش ستایش کرد.

تمجید گواردیولا از درخشش سانه برای سیتی

به گزارش "ورزش سه"،  لروی سانه وینگر آلمانی منچسترسیتی که جام جهانی روسیه را از دست داده بود در شروع فصل جدید در ترکیب سیتی هم حضور نداشت و مجبور شد تا اواسط ماه سپتامبر برای اولین بازی‌اش با پیراهن آبی سیتی منتظر بماند. اما سانه در مقابل وستهام دو گل به ثمر رساند و با دادن یک پاس گل به رحیم استرلینگ در جریان پیروزی مقتدرانه‌ی 4-0 سیتی نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

 

در پایان بازی گواردیولا سرمربی سیتی که از درخشش هافبک آلمانی‌اش خشنود بود با ستایش از او گفت:" ما هیچوقت به توان لروی شک نداشتیم، حتی روزهایی که او در تیم بازی نمی‌کرد. من نسبت به کیفیت او کوچکترین شکی ندارم. ولی لروی جوان است و مثل همه‌ی  جوانها گاهی اوقات فراز و نشیب دارد. این کاملاً طبیعی است".

 

گواردیولا در ادامه در پاسخ به سوالی درباره‌ی وجود برخی ضعف‌ها در عملکرد سیتی گفت:" اینکه بعد از وقفه‌ی بازی‌های ملی در بعضی نقاط ضعف‌های کوچکی داشته باشیم طبیعی است. بچه‌های ما 10 روز به شکل دیگری تمرین کرده‌اند و ریتم متفاوتی را پشت سر گذاشته‌اند. آنها مسافرت‌های گاه طولانی را پشت سر گذاشته‌اند و تازه به تمرینات سیتی برگشته‌اند ولی فراموش نکنیم که وستهام هم تیم باکیفیتی بود. چهار گل ما فوق‌العاده بودند و نتیجه‌ای که بدست آوردیم بی‌نظیر است. همه می‌دانیم که رئال مادرید بعد از وقفه‌ی بازی‌های ملی شکست خورد و بایرن مونیخ در خانه به تساوی رسیده و یونایتد هم نتوانسته در خانه به پیروزی برسد ولی ما چنین پیروزی پرگلی به دست آوردیم".

 

دیدگاه‌ها