کد خبر : 1571297 | 04 آذر 1397 ساعت 17:25 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

همین الان از داور عذرخواهی می‌کنم

تقوی: تعصب و غیرت یعنی سوگیتا !

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از تساوی مقابل پرسپولیس گفت که هواداران این تیم از نحوه بازی تراکتور در نیمه دوم رضایت دارند.

تقوی: تعصب و غیرت یعنی سوگیتا !

 

به گزارش "ورزش سه"، محمد تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز پس از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: تشکر می کنم از هواداران تراکتور که واقعا در این شرایط ما را غافلگیر کردند. در نیمه اول بازی را تا حدودی از دست دادیم به خاطر شرایط آب و هوایی و نوع بازی ما که سعی می کنیم روی زمین بازی کنیم. فراموش نکنیم تیمی که امروز با آن بازی کردیم، فینال آسیا را بازی کرده و تیم بزرگی است. اما ما در نیمه دوم نشان دادیم که بهتر هستیم. من اعتقاد دارم که در نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم و جریان بازی را کنترل کردیم. درباره صحنه گل هیچ چیز نمی توانم بگویم و در هر شرایط داور حق دارد. اما نشان دادیم که می توانستیم در ضدحملات بیشتر گل بزنیم. اما در هر حال بازی خوبی بود و فکر می کنم تا حدود زیادی همانطور که قول داده بودم، هواداران از بازی ما راضی بودند.

 

سرمربی تراکتورسازی پیرامون اعتراض بر سر صحنه گل آفساید تیمش گفت: تنش هایی که در جریان بازی ایجاد می شود، باعث چنین صحبت هایی می شود. کاش همیشه بازیکن بودیم. الان متوجه می شویم چقدر فشار وجود دارد. همین الان از داور عذرخواهی می کنم اگر اعتراضی داشتم اما باید جای من باشید تا ببینید در آن شرایط چه اتفاقی می افتد. اما در هر صورت تصمیم با داور است و هر تصمیمی بگیرد باید احترام بگذاریم.

 

تقوی در مورد ماجرای غیبت عجیب استوکس و اروین افزود: یکی از مهم ترین موضوعات در فوتبال، تیم بودن است که ما امروز آن را نشان دادیم. فرقی نمی کند چه کسی باشد و چه کسی نباشد. مسائل انضباطی به کمیته انضباطی باشگاه ربط دارد و مطمئنا با این موضوع برخورد می کنند. اما امروز بچه ها نشان دادند مهم نیست چه کسی بازی کند. خیلی سخت بود و ما تا سه روز پیش هم نمی دانستیم که در این بازی حساس چه ترکیبی را باید انتخاب کنیم. هر دو تیم در یک رده بودیم. ما در تمرین سعی می کردیم حالت های مختلفی را انجام دهیم که این بازیکنان را داریم یا نداریم. از دو روز پیش تصمیم گرفتیم در هر صورت اگر آنها باشند یا نباشند، ما با همین ترکیب بازی کنیم که خوشبختانه خوب بود.

 

او درباره اینکه الان استوکس کجا است، گفت: من خبر ندارم. او در اختیار باشگاه است. تصمیم گیرنده اصلی کمیته انضباطی باشگاه است. باز هم می گویم که هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه تراکتورسازی نیست. هر بازیکنی کلا باید این را بداند که از باشگاهش بزرگتر نیست. من اعتقاد دارم هر بازیکنی خودش را بزرگتر از باشگاه خود دانست، باید او را کنار گذاشت.

 

تقوی همچنین درباره تعویض پهلوان تصریح کرد: شرایط آب و هوا اجازه نمی‌داد که پهلوان روی زمین بازی کند درحالی که برگ برنده ما در این بازی احسان بود اما روی زمین نمی‌توانست کاری کند و ما یک تعویض تاکتیکی کردیم.

 

او درباره آینده تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باید وضعیت‌مان بهتر شود و به جایی برسیم که مدعی قهرمانی شویم.

 

سرمربی تراکتورسازی درباره بهبود عملکرد دژاگه و شجاعی گفت:‌مگر می‌شود این بازیکنان خوب نباشند. وجودشان و رفتارشان انگیزه‌ای برای سایر بازیکنان است. آن‌ها تجربه چند دوره جام جهانی دارند و بازیکنان باتجربه‌ای هستند. سوکیتا نیز با تمام سلول‌های بدنش بازی می‌کند. به اعتقادم تعصب یعنی سوکیتا.


تقوی همچنین درباره واکنش خوب محسن فروزان روی ضربه ایستگاهی بشار رسن عنوان کرد: فروزان هر چه بازی حساس‌تر می‌شود عملکردش نیز بهتر می شود.


او در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان سرمربی موقت خواهد بود، گفت: به من گفته‌اند مسئولیت فنی را به عهده بگیرم و عنوانم مهم نیست. هروقت بگویند فردا باید بروید، چمدانم آماده است.

دیدگاه‌ها