کد خبر : 1571306 | 04 آذر 1397 ساعت 17:48 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

فقط ما سالم مانده بودیم؛

نعمتی: من و شایان مصلح هم مصدوم شدیم

سیامک نعمتی می گوید تلاش می کنیم در بازی بعدی پیروز شویم تا این بازی جبران شود.

نعمتی: من و شایان مصلح هم مصدوم شدیم

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی که امروز در پست دفاع راست بازی کرد در میان خبرنگاران و در میکسدزون گفت: بازی بازی خوبی بود و فقط متاسفانه گل نداشت و نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم ولی شرایط بازی خوب بود ولی زمین و آب و هوا ما را اذیت کرد اما انشالله در بازی بعدی 3 امتیاز را به دست می آوریم تا جبران شود.

 

او درباره حواشی روی سکو هم اظهار داشت: ما فکر میکنیم این کارها را نکنند خیلی قشنگ تر است، ما همه در خاک ایران زندگی می کنیم و پرسپولسِ ایران بود که به فینال آسیا راه پیدا کرد و این کارها را نکنیم قشنگ تر است. اما ما حواسمان نبود و خیلی به شعارها توجه نمی کردیم و نمی دانستیم چه شعارهایی رد و بدل می شود.

 

وی درباره کمبود نفرات و مصدومیت کمال هم گفت: این فشار انقدر سنگین است که فکر میکنم فقط من و شایان بودیم که سالم مانده بودیم که امروز در همسترینگ پا مشکل پیدا کردیم و درد پیدا کرده. فکر میکنم کمال کتفش را جا بیاندازد و برگردد خدا کند تا نیم فصل مصدوم دیگری نداشته باشیم.

 

نعمتی در پایان درباره صحنه گل آفساید تراکتور هم عنوان کرد: صددرصد آفساید بود، حتی آن صحنه را ندیدم اما به حاج صفی گفتم که آفساید است.

دیدگاه‌ها