کد خبر : 1571561 | 05 آذر 1397 ساعت 17:11 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافعی که بوشهر را زنده نگه داشت

لیگ یک/ پرواز شاهین به صدر در روز اخراج فکری

شاهین شهرداری بوشهر با کسب برد پرگل مقابل مس رفسنجان به صدر جدول مسابقات لیگ یک رسید و حالا مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است.

لیگ یک/ پرواز شاهین به صدر در روز اخراج فکری

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش تیم شاهین شهرداری بوشهر در خانه خود با نتیجه پرگل 3-0 مس رفسنجان را شکست داد و بالاتر از سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان به صدر جدول مسابقات رسید.


شاهینی‌ها طبق روال همیشگی بازی را هجومی شروع کردند و در دقیقه 28 توسط میلاد صارمی به گل رسیدند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. با شروع نیمه دوم مسی‌ها در صدد جبران گل خورده برآمدند و یک فرصت استثنایی هم به دست آوردند اما مرتضی غلامعلی‌تبار با تکل عالی مانع باز شدن دروازه شد و شاهین را در مسابقه نگه داشت. در ادامه تیم میزبان دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که هر بار با سدی از مدافعان مس رو به رو شد. درست چند دقیقه بعد محمود فکری به علت اعتراض شدید به داوری از کنار زمین اخراج شد تا شاهینی‌ها سرمربی خود را از دست بدهند.


اما این تصمیم هم از شدت حملات صدرنشین مسابقه کم نکرد و بهمن سالاری در دقیقه 77 با نفوذ به محوطه جریمه و گشودن دروازه از زاویه بسته اختلاف تیمش با مس را افزایش داد. در نهایت هم محمد محبی در دقیقه 84 گل سوم شاهین را از روی یک حرکت تیمی به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه 3-0 به سود بوشهری‌ها به پایان برسد.


شاگردان محمود فکری با این برد 26 امتیازی شدند و بالاتر از سایر رقبای خود به صدر جدول مسابقات صعود کردند. مس رفسنجان هم که با تغییر مربی رو به رو شده با 10 امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارد و امیدوار به آینده است.

دیدگاه‌ها