کد خبر : 1571674 | 06 آذر 1397 ساعت 10:50 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

دیوید مویس:

نخریدن تونی کروس خیلی به یونایتد ضربه زد

دیوید مویس سرمربی سابق یونایتد که بعد از بازنشستگی سر الکس فرگوسن جانشین او شده بود می‌گوید برای جذب تونی کروس به این تیم تلاش زیادی کرده ولی شیاطین سرخ، ستاره‌ی آلمانی را از دست داده‌اند.

نخریدن تونی کروس خیلی به یونایتد ضربه زد

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس که بعد از بازنشستگی سر الکس فرگوسن به عنوان سرمربی منچستریونایتد انتخاب شد و به عقیده‌ی اکثر قریب به اتفاق کارشناسان فوتبال یکی از دشوارترین کارهای دنیا را در برابر داشت، می‌گوید در آن زمان تلاش زیادی برای جذب تونی کروس، ستاره‌ی آلمانی به یونایتد انجام داده و کار را تا یک قدمی امضای قرارداد پیش برده ولی به دلیل عدم همراهی مسئولین یونایتد این اتفاق نیفتاده و شیاطین سرخ با از دست دادن کروس، بازیکن بزرگی را از دست داده‌اند.

 

دیوید مویس در گفتگو با تاک‌اسپرت گفت:" من وقتی که کروس در بایرن مونیخ بود شخصاً با او و همسرش صحبت کردم و با تلاش و اصرار زیاد سرانجام راضی‌اش کردم با من به منچستریونایتد بیاید". اما کروس که آن زمان 28ساله بود و به تازگی با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی شده بود در ژوئیه‌ی 2014 به رئال مادرید پیوست. کروس از آن زمان تا امروز با پیراهن سفید مادرید خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دنیا مطرح کرده است. کروس با رئال در چهار سال گذشته سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده و در سال 2017 در جریان قهرمانی رئال در لالیگا نقشی کلیدی بازی کرد.

 

مویس که آخرین پست مربی‌گری‌اش را در وستهام تجربه کرده ولی در ماه مه امسال از این تیم جدا شده بود در این مصاحبه می‌گوید مسئولین منچستریونایتد باید به او زمان بیشتری برای کار در اولدترافورد می‌دادند. مویس در مصاحبه‌ی خود برای اینکه حرفش را ثابت کند به تداوم مشکلات یونایتد بعد از او اشاره می‌کند و می‌گوید بعد از من مشکلات یونایتد هرگز برطرف نشد.

 

مویس در این مصاحبه گفت:" رفتن به باشگاهی مثل یونایتد و تحویل گرفتن پست سرمربیگری از کسی مثل سر الکس دشوارترین کار دنیا است. آنوقت من برای برآمدن از پس این کار دشوار فقط ده ماه زمان داشتم. در منچستریونایتد نمی‌توان انقلاب کرد. یونایتد فقط می‌تواند متحول شود و این تحول به زمان نیاز دارد".

 

1358046

دیدگاه‌ها