کد خبر : 1571991 | 07 آذر 1397 ساعت 12:49 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: مثلث هجومی لیورپول از PSG بهتر است

جان‌لوئیجی بوفون دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیایی در مصاحبه‌ی اختصاصی با روزنامه‌ی انگلیسی میرر، مثلث تهاجمی لیورپول را بهترین خط هجومی این روزهای دنیای فوتبال دانست.

بوفون: مثلث هجومی لیورپول از PSG بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، بوفون که این روزها در پاری سن ژرمن سنگربانی می‌کند امروز چهارشنبه در چهارچوب رقابتهای چمپیونزلیگ رو در روی لیورپول و مثلث تهاجمی مرگبارش قرار خواهد گرفت. بوفون در مصاحبه‌ی اختصاصی با روزنامه‌ی انگلیسی میرر تایید می‌کند که ایستادن در مقابل این مثلث هجومی در خانه‌ی پاری سن ژرمن، استادیوم پارک دو پرنس، برای او آزمونی دشوار خواهد بود.

 

بوفون که در دوران فوتبالی 24ساله‌اش در مقابل یا در کنار بسیاری از بزرگان سه دهه‌ی اخیر فوتبال دنیا بازی کرده در این مصاحبه می‌گوید خط تهاجمی لیورپول حتی از نیروی هجومی درخشان و گران‌قیمت پاری سن ژرمن هم قدرتمندتر است.

 

این اظهارات بوفون بسیار عجیب به نظر می‌رسد چرا که نیمار و کیلین امباپه مهاجمین PSG دو تا از گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند و ادینسون کاوانی راس سوم مثلث هجومی پاری سن ژرمن به عنوان مهاجمی در کلاس جهانی و یکی از مهاجمین برتر امروز شناخته می‌شود. ولی بوفون 40ساله به میرر گفت:" لیورپول تیم فوق‌العاده قوی‌ای دارد ولی برای من به خصوص بازیکنان خط حمله‌ی این تیم اهمیت زیادی دارد. لیورپول با داشتن صلاح، مانه و فیرمینو در خط حمله چنان سرعت و خلاقیتی دارد که آن را به خطرناک‌ترین تیم دنیا تبدیل کرده است. سه مهاجمی که مقابل دروازه فوق‌العاده تهدیدکننده هستند".

 

1358379

 

بوفون در ادامه گفت:" من در دوران فوتبالی‌ام همیشه دلم می‌خواست خودم را در مقابل بهترین‌ها محک بزنم و در حال حاضر در اروپا هیچ تیمی دیگری نیست که خط تهاجمی‌اش به اندازه‌ی لیورپول قوی باشد".



قیمت محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو مثلت تهاجمی لیورپول روی‌هم‌رفته به چیزی در حدود 100 میلیون پوند بالغ می‌شود و این در حالی است که که نیمار به تنهایی چیزی نزدیک به دو برابر این سه نفر برای پاری سن ژرمن هزینه برداشته است. از این گذشته مجموع قیمت مثلث تهاجمی PSG متشکل از نیمار، امباپه و کاوانی به رقم شگفت‌انگیز 400 میلیون پوند می‌رسد.

 

1358378

دیدگاه‌ها