کد خبر : 1572547 | 09 آذر 1397 ساعت 16:20 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با والنسیا

سولاری: از ایسکو هیچ سوالی نپرسید!

سانتی سولاری، سرمربی رئال ترجیح داد در نشست خبری امروز خود در مورد ایسکو صحبت نکند.

سولاری: از ایسکو هیچ سوالی نپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، سکونشینی ایسکو در بازی مقابل رم که بازتاب فراوانی در رسانه های اسپانیا داشت، امروز سوژه داغ نشست خبری سولاری بود اما سرمربی آرژانتینی از پاسخ به سوالات در این مورد طفره رفت.

شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه ایسکو خوب تمرین نمی کند و پس از شکست سنگین برابر ایبار که تنها 17دقیقه درمیدان بود، حاضر نشد با سولاری دست بدهد.

رئال پس از برد شیرین دور از خانه برابر رم، فردا در برنابئو میزبان والنسیا خواهد بود.

 

 

1358703

 

 

سولاری در کنفرانس خبری خود گفت:« روحیه و ذهنیت مثبت، شادابی در تمرینات، کار و تلاش سخت روزانه و حس مسئولیت پذیری، 80 درصد نیاز یک تیم برای موفقیت هستند. به برد برابر رم نیاز داشتیم تا شکست مقابل ایبار را فراموش کنیم. بازی با والنسیا قطعا بازی دشواری خواهد بود ولی خوب تمرین کرده ایم و آماده این چالش بزرگ هستیم.»

 

ایسکو:« این موضوع از نظر من تمام شده است. نمی خواهم بیش از این به آن بپردازم. تصمیمی بود که گرفته شد و تمام. اینکه او خوب تمرین نمی کند یا رفتار حرفه ای ندارد، فقط شایعات رسانه هاست. من 24 بازیکن حرفه ای دارم. دیگر از ایسکو سوال نپرسید.»

 

حواشی رئال:« نشریات ورزشی را نمی خوانم و تنها نشریات عمومی را مطالعه می کنم. در رئال بازیکنانی جوان داریم و البته بیشتر بازیکنان، باتجربه هستند. بعید می دانم این حواشی تاثیری منفی روی آنها داشته باشد.»

 

 

1358240

 

 

فینال لیبرتادورس در مادرید:« برای ما یک افتخار است که میزبان سوپرکلاسیکوی آرژانتین باشیم و مطمئنم که در میزبانی از این بازی یک الگو خواهیم بود. البته متاسفم برای هواداران آرژانتینی و به خصوص کودکان که تماشای از نزدیک این بازی را به خاطر حماقت عده ای که اندک هستند و باعث خرابکاری می شوند، از دست خواهند داد. امیدوارم میزبانی برنابئو پایان بخشی باشد برای فینالی که برگزاری آن بسیار پیچیده شده است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها