کد خبر : 1572587 | 09 آذر 1397 ساعت 18:18 | 71K بازدید | 0 دیدگاه

2 امتیاز حساس را از دست دادیم؛

کفشگری: منتظر توافق با پرسپولیس هستم، اگر قابل بدانند!

هافبک تیم سایپا درباره تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت که با عقب نشستن در نیمه دوم، 2 امتیاز مهم را از دست دادند.

کفشگری: منتظر توافق با پرسپولیس هستم، اگر قابل بدانند!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کفشگری پس از تساوی سایپا مقابل اس خوزستان گفت: در لیگ برتر به نظرم بازی راحت وجود ندارد. این تیم استقلال خوزستان آخر جدول است. در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی نیمه دوم یک مقدار زیاد عقب نشستیم و متاسفانه گل هم خوردیم. دو امتیاز خیلی حساس از دست دادیم که خیلی می توانست به ما در ادامه راه کمک کند. می توانستیم پیروز بازی باشیم. یکی دو ضد حمله هم خوردیم که خدا را شکر گل نشد و نباختیم. اما در کل 2 امتیاز حساس را از دست دادیم.

 

او درباره نتایج نامطلوب سایپا در هفته های اخیر گفت: ما چهار، پنج بازی سنگین با تیم های استقلال (دو بار)، پرسپولیس، سپاهان و پدیده داشتیم. این مسئله متاسفانه باعث شد شرایط بدنی ما زیاد خوب نباشد. روی هم رفته فکر می کنم شرایط خوب می شود. هر تیمی در مقطعی از سال افت دارد و به نظرم وضعیت ما هم خوب می شود. ضمن اینکه سه، چهار بازیکن تیم مصدوم هستند که به تیم ضربه زده است.

 

هافبک سایپا درباره طلبی که از پرسپولیس دارد نیز گفت: من منتظر هستم که باشگاه پرسپولیس با من تماس بگیرد تا با آنها توافق کنم. اگر ما را قابل بدانند. 300 میلیون از پرسپولیس طلب دارم که مربوط به سال آخرم می شود. فکر می کنم سال 95 بود.

 

دیدگاه‌ها