کد خبر : 1572680 | 10 آذر 1397 ساعت 10:03 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: امری به توصیه‌ی من به انگلیس آمد

ادعای عجیب مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام درباره‌ی اونای امری سرمربی آرسنال در آستانه‌ی برگزاری دربی لندن بین دو تیم، به شدت خبرساز شده است.

پوچتینو: امری به توصیه‌ی من به انگلیس آمد

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام در آستانه‌ی دربی لندن بین دو تیم تاتنهام و آرسنال با اعلام اینکه او بوده که به اونای امری سرمربی آرسنال توصیه کرده برای کار کردن به انگلستان بیاید، آتش اختلاف بین دو تیم در آستانه‌ی دربی را بسیار تند کرده است. این در حالی است که دشمنی‌های دو تیم تاتنهام و آرسنال که از دیدارهای آنها به عنوان دربی شمال لندن یاد می‌شود قاعدتاً به مربی‌ها و کادر فنی دو تیم سرایت نمی‌کند چرا که سرمربیان دو تیم دوستان هم هستند.

 

پوچتینو و امری هر دو در منطقه‌ی هرتفوردشایر زندگی می‌کنند و همسایه هستند و در نتیجه دائماً با هم در تماسند. پوچتینو درباره‌ی امری، سرمربی تیم رقیب در دربی شمال لندن گفت:" بله، ما با هم صحبت می‌کنیم. یادم می‌آید سال گذشته در شهر بیلبائو هر دو در یک کنگره‌ی مربیان شرکت کرده بودیم. امری آنجا از من درباره‌ی انگلستان پرسید و من هم به او گفتم اگر شرایطش را داری که به انگلیس بیایی، مطمئن باش آمدن با این کشور تصمیم درستی است. بله، من حتی قبل از اینکه رسماً تایید شود می‌دانستم که اونای امری سرمربی آرسنال شده است. ولی این خبر را از خودش نشنیده بودم".

 

دوستی پوچتینو و امری به دورانی برمی‌گردد که هر دو در لالیگا به عنوان مربی فعالیت می‌کردند. پوچتینوی جوان آن زمان سرمربی اسپانیول بوده و می‌دانیم اونای امری سرمربی وقت والنسیا در سال 2012 زمانی که قصد جدایی از این تیم برای پیوستن به اسپارتاک مسکو را داشته به روسای والنسیا می‌گوید بعد از او پوچتینو را به عنوان سرمربی تیم‌شان انتخاب کنند.

 

دیدگاه‌ها