کد خبر : 1572743 | 10 آذر 1397 ساعت 13:29 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی مجدد سپاهان بعد از 98 هفته

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر پدیده مشهد پس از ۳ سال و ۳ ماه و ۵ روز صدرنشینی را تجربه کرد.

صدرنشینی مجدد سپاهان بعد از 98 هفته

به گزارش ورزش سه و به نقل از  ایمنا، روز گذشته -جمعه ۹ آذر ماه- دیدار فینال گونه سپاهان برابر پدیده در نهایت با گل زیبایی که مهرداد محمدی به ثمر رساند به سود سپاهان به پایان رسید. اما این گل باعث شد فاصله سه امتیازی سپاهان با پدیده از بین برود و شاگردان قلعه نویی با ۲۹ امتیاز و البته تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب مشهدی صدر جدول را تصاحب کنند.

 

صدرنشینی سپاهان در حالی رقم خورد که این تیم آخرین بار در هفته پنجم لیگ پانزدهم پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر سایپا در تهران با ۱۳ امتیاز صدرنشین شده بود. در آن فصل سپاهان مدعی قهرمانی بود و حسین فرکی هدایت سپاهان را بر عهده داشت اما از اواسط فصل کم کم سپاهان به حاشیه رفت و تصمیمات مدیریتی اشتباه باعث سه فصل ناکامی مدافع عنوان قهرمانی شد.

 

از هفته ششم آن فصل تا پیش از بازی با پدیده، سپاهان روزهای تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرد اما بالاخره روز گذشته در پایان هفته چهاردهم صدرنشینی را با حضور ۵۰ هزار هوادارش جشن گرفت.

 

در واقع سپاهان پس از ۱۱۹۳ روز دوباره طعم صدرنشینی را چشید، طلایی‌پوشان این صدرنشینی را پس از گذشت ۹۸ هفته از آخرین صدرنشینی‌شان جشن گرفتند و خوب می‌دانند حفظ این صدرنشینی با حضور مدعیانی مثل پدیده و پرسپولیس سخت‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها