کد خبر : 1572830 | 10 آذر 1397 ساعت 19:53 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

وردربرمن 1-2 بایرن

پیروزی شیرین بایرن مونیخ در زمین وردربرمن

بایرن مونیخ در دیداری حساس توانست به لطف دبل گنابری بر وردربرمن غلبه کرده و موقتا به رده سوم صعود کند.

پیروزی شیرین بایرن مونیخ در زمین وردربرمن

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در این فصل حال و روز چندان خوشی ندارد، با قرارداشتن در رتبه نازل پنجمی امروز به مصاف وردربرمنی آمده بود که در رده هشتم قرار داشت. بایرن هفته گذشته در خانه خود برابر دوسلدورف به تساوی 3-3 دست یافته بود و میزبان در زمین فرایبورگ توانسته بود یک امتیاز کسب کند.

 

 

1359379

 

 

بازی با حملات بایرنی ها شروع شد و دقیقه هفت لواندوفسکی روی همکاری با مولر صاحب بخت مناسبی برای گلزنی شد اما ضربه نهایی او پرقدرت نبود و گلر وردربرمن توپ را مهار کرد.

کیمیش دقیقه 15 شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

 

4 دقیقه بعد سرنگون شدن ریبری درون محوطه جریمه به نظر می رسید که برای بایرن یک پنالتی به همراه خواهد داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. یک دقیقه بعد بایرن به گل رسید.

کیمیش با ارسال یک پاس در عمق خط دفاعی وردربرمن، گنابری را با گلر تک به تک کرد. ضربه اول او را پاولینکا مهار کرد و در ریباند، گنابری توانست کار را تمام کند.

 

مولر خیلی زود می توانست برتری بایرن را دو برابر کند اما ضربه سر او از شش قدم با اختلاف اندک راهی اوت شد.

وردربرمن روی ضربه گیبرسلاسی و سپس شوت سهمگین نوری شاهین به حملات بایرن پاسخ داد اما بار اول زوله توپ را از نزدیک خط دروازه دور کرد و سپس نویر توانست با واکنشی خوب شوت نوری شاهین را برگشت بدهد.

 

 

1359380

 

 

وردربرمن که بهتر و هجومی تر شده بود، دقیقه 33 به گل رسید. سانتر کروزه از راست با پروازه اوساکو، بازیکن ژاپنی میزبان همراه شد و او با یک ضربه سر بالاتر از بواتنگ، از خروج بد نویر بهترین استفاده را برد و کار را به تساوی کشاند.

 

 

1359399

 

 

بایرن در ادامه نیمه اول دو بار توسط لواندوفسکی صاحب بخت گلزنی شد اما ضربات بی دقت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکردند تا نیمه اول با تساوی 1-1 خاتمه یابد.

 

بایرن پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم به گل رسید و بار دیگر از میزبان خود پیش افتاد.

نفوذ مولر از سمت راست و سانتر زمینی او درون شش قدم به گنابری رسید. زودتر از گنابری، مدافع فنلاندی وردربرمن بود که به توپ ضربه زد اما در نهایت توپ با برخورد به پای گنابری وارد دروازه شد.

 

 

1359388

 

 

وردربرمن خیلی زود روی شوت کروزه می توانست کار را به تساوی بکشاند ولی واکنش نویر مانع شد.

میزبان که در تلاش برای زدن گل تساوی بود، روی ضدحملات بایرن نزدیک بود بازهم گل های دیگری دریافت کند اما بی دقتی مهاجمان بایرن اجازه رسیدن به گل های بیشتر را نمی داد.

 

دقیقه 75 وردربرمن تا آستانه گلزنی پش رفت. این بار هم کروزه در متن حرکت بود اما ضربه فنی او پس از برخورد به پای زوله با اختلاف اندکی راهی کرنر شد.

در دقایق باقیمانده توپی از خط دروازه ها گذر نکرد و بایرن در نهایت توانست به سه امتیاز حساس این مسابقه دست یابد و 24 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها