کد خبر : 1572944 | 11 آذر 1397 ساعت 10:46 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

رحیم استرلینگ، قاتل همیشگی بورنموث

رحیم استرلینگ ستاره‌ی منچسترسیتی با گلی که در جریان پیروزی 3-1 تیمش مقابل بورنموث به ثمر رساند موفق به ثبت یک رکورد عجیب شد.

رحیم استرلینگ، قاتل همیشگی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی تیمهای منچسترسیتی و بورنموث در هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر که در استادیوم خانگی سیتی برگزار شد، شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند بورنموث را با پیروزی 3-1 پشت سر بگذارند تا امتیازهای خود را به عدد 38 رسانده و صدرنشینی‌ خود را مستحکم‌تر کنند.

 

بورنموث بعد از شکست مقابل سیتی با 20 امتیاز در حال حاضر در رتبه‌ی نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. با وجود پیروزی قاطع سیتی، بازیکنان این تیم زمانی که در دقیقه‌ی 44 بورنموث موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی 1-1 به پایان برسد از نتیجه‌ی بازی نگران بودند و با چهره‌های نگران به رختکن رفتند.

 

ولی در نیمه‌ی دوم این رحیم استرلینگ بود که در دقیقه‌ی 57 دروازه‌ی بورنموث را باز کرد تا خیال شاگردان گواردیولا را راحت کند. اما استرلینگ با این گل رکورد عجیبی به نام خود ثبت کرد. او به اولین بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در شش بازی پیاپی تیمش مقابل یک تیم، در هر شش بازی موفق به گلزنی شده است. استرلینگ در شش بازی اخیر منچسترسیتی در مقابل بورنموث در همه‌ی بازی‌ها به بورنموث گل زده و به نظر می‌رسد علاقه‌ی زیادی به گل زدن به این تیم دارد.

 

گران‌ترین بازیکن انگلیسی حال حاضر لیگ برتر مسلماً در میان هواداران بورنموث به هیچ عنوان محبوب نیست. باید دید آیا در بازی‌های بعدی منچسترسیتی و بورنموث، رحیم استرلینگ بار دیگر موفق به گلزنی خواهد شد یا در نهایت بورنموثی‌ها راهی برای گل نخوردن از استرلینگ پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها