کد خبر : 1573059 | 11 آذر 1397 ساعت 16:22 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

خط‌کش معروف نود این بار در لیگ یک

در دیدار تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز که به میزبانی شهرداری برگزار می‌شد، نادر دست نشان نسبت به تصمیم کمک داور مسابقه شدیداً اعتراض داشت.

خط‌کش معروف نود این بار در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، امروز یکی از حساس ترین مسابقات لیگ یک در تبریز برگزار می‌شود. مصاف شهرداری تبریز با مس کرمان که از مدعیان لیگ یک به شمار می‌رود، تا حدود دقیقه ۸۰ با پیروزی ۲-۱ قرمزهای تبریز دنبال می‌شد که در این صحنه مهاجم کرمانی ها در فضای پشت مدافعان شهرداری صاحب توپ شد و دروازه این تیم را گشود اما کمک داور مسابقه این گل را آفساید گرفت.

 

نادر دست نشان سرمربی تیم مس که با هیجان بسیار زیاد روند مسابقه را دنبال می‌کرد، نسبت به این تصمیم کمک داور موضع تندی گرفت و به صالحی داور این مسابقه اعتراضش را اعلام کرد. بازی حتی به همین دلیل برای لحظاتی متوقف شد تا این که دست نشان آرامش خود را به دست آورد و چاره ای جز پذیرفتن تصمیم داور علی رغم نارضایتی ندید.

 

او که سابقه مربیگری در تبریز را دارد، پس از آن به سمت هواداران تبریزی رفت و به زبان آذربایجانی از آن ها خواست که بگویند از روی سکو چه چیزی دیده اند و آیا واقعا این صحنه آفساید بود یا خیر؟ او حتی با صدای بلند می‌گفت ببینیم فردوسی پور این هفته هم با خط کش صحنه داوری ما را بررسی می‌کند یا سر ما بریده خواهد شد!

 

البته در ادامه تیم مس کرمان موفق شد یک گل به تیم شهرداری تبریز بزند.

 

دیدگاه‌ها