کد خبر : 1573063 | 11 آذر 1397 ساعت 16:30 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 3 – شهرداری ماهشهر2

لیگ یک/ بازگشت ماهشهری ها کامل نشد

بادران تهران در دیدار با شهرداری ماهشهر توانست در پایان یک رقابت جذاب با برد زمین را ترک کند.

لیگ یک/ بازگشت ماهشهری ها کامل نشد

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری ماهشهر نتوانست در دیدار با بادران بازگشت خود را کامبک کند و در نهایت با نتیجه سه بر دو برابر تیم تهرانی شکست خورد.


بادران که هنوز بعد از مهدی پاشازاده سرمربی جدید خود را نشناخته است، با هدایت فرشید استحقاری میزبان شهرداری ماهشهر بود و توانست 3 امتیاز شیرین این مسابقه را به سختی کسب کند.


بادرانی ها در این دیدار در نیمه اول با گل کریم اسلامی در دقیقه 20 و دو گل محمد آشتیانی در دقایق 40 و 45 از حریف خود پیش افتادند و به نظر می رسید کار سختی برای کسب پیروزی در این دیدار ندارند اما در نیمه دوم شهرداری ماهشهر و شاگردان مهابادی سر تا پا حمله شدند تا 45 دقیقه سختی را رقم بزنند.


شهرداری ماهشهر دقیقه 86 اولین گل خود را وارد دروازه بادران کرد و سعید خردمند که گل اول را به ثمر رسانده بود، دقیقه 90+2 باز هم برای ماهشهری ها گلزنی کرد اما نتوانست مانع از شکست شهرداری خارج از خانه شود تا تیم تحت هدایت مهابادی بعد از 13 مسابقه، 13 امتیازی باقی بماند.


بادران که در هفته های اخیر روزهای پرحاشیه و سختی را سپری کرده بود، با این برد 19 امتیازی شد تا همچنان برای ادامه مسابقات و رویای صعود به لیگ برتر امید داشته باشد.

دیدگاه‌ها