کد خبر : 1573067 | 11 آذر 1397 ساعت 16:30 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان شبیه صدرنشین‌ها بازی کرد

لیگ یک / شیرجه گلرشاهین علیه شکست فکری

از بازی های هفته پانزدهم لیگ دسته اول دو تیم ملوان بندرانزلی و شاهین بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند اما در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد احمدزاده امروز در دیداری خانگی به میدان رفتند اما باز هم موفق به کسب سه امتیاز نشدند. ملوانان که به همه امتیازات این دیدار خانگی نیاز داشتند در حالی به مصاف شاهین بوشهر رفتند که محمود فکری، سرمربی بوشهری ها به دلیل محرومیت، از روی سکوها به هدایت تیمش می پرداخت.


انزلیچی ها به دلیل نیاز به پیروزی از ابتدای بازی حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کردند و به رهبری پژمان نوری سرعت حملات خود روی دروازه تیم حریف را تنظیم می کردند. آنها که تقریبا تعداد خوبی از هواداران را روی سکوهای ورزشگاه پیر شهر می دیدند تمام تلاش خود را به کار بستند تا در همان نیمه اول به دروازه حریف برسند و اتفاقا یک بار نیز موفق به این کار شدند اما با سوت داور این فرصت هم از ملوانان گرفته شد تا آنها همچنان ناکام بمانند. البته در تصاویر آهسته دلیلی برای رد گل ملوانان دیده نشد اما به هر حال آن ها خیلی زود بازی را آغاز کردند تا همچنان دنبال گل بروند و در نهایت موفق به کسب همه امتیازات بازی شوند.


نیمه اول در نهایت با همان تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز همانطور که قابل پیش بینی بود انزلی چی ها فشار خود را به حداکثر رساندند تا بتوانند به هدف برسند. البته در این نیمه کاملا مشخص بود که محمود فکری نیز به بازیکنانش اجازه خروج از زمین خودی را داده است چرا که در میان حملات پیاپی ملوانی ها، بازیکنان شاهین چند بار موفق شدند با ضدحملات خطرناک خود چند بار تا پای فروپاشی دروازه تیم میزبان نیز پیش بروند اما در نهایت این اتفاق نیز نیفتاد تا همچنان قفل دروازه ها بسته بماند.


بازیکنان ملوان که محمد احمدزاده و مازیار زارع را به صورت رندوم در کنار برای هدایت خود می دیدند در 10 دقیقه پایانی توانستند به موقعیت فوق العاده ای برای گلزنی دست پیدا کنند. یک ضربه پنالتی از روی خطای هند مدافع شاهین نصیب ملوانان شد و مهاجم سابق پیکان یعنی شهریار مغانلو پشت این توپ ایستاد تا گل سه امتیازی انزلی چی ها را به نام خود بزند اما او نیز نتوانست از این فرصت استفاده کند و گلر شاهین موفق به مهار این توپ مهم شد تا آب سردی روی سر ملوانی های حاضر در میدان ریخته شود.


در نهایت آخرین حملات قوهای سپید ثمری برای این تیم نداشت تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و تنها یک امتیاز نصیب هر دو تیم شود. البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که در میان حملات فراوان ملوانان، شاهینی ها نیز با استفاده از ضدحملات خود می توانستند گل به ثمر برسانند اما این اتفاق در نهایت با بدشانسی و یا بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت تا هر دو تیم در باز کردن دروازه حریف ناکام بمانند.


با تک امتیاز این دیدار، شاگردان محمود فکری موفق شدند خود را در صدر جدول نگه دارند، آنها پس از 14 بازی توانستند 27 امتیازی شوند و با یک امتیاز بیشتر از سرخپوشان پاکدشت در صدر جدول قرار بگیرند.


در طرف دیگر اما ملوانان اوضاع کاملا وخیمی دارند، آنها که امروز را نیز به مانند هفته های اخیر بازی چشم نوازی به نمایش گذاشتند با این امتیاز 7 امتیازی شدند تا همچنان قعرنشین جدول رده بندی باشند. ملوانان که در ابتدای فصل به دلیل جریمه انضباطی فیفا 6 امتیاز از دست دادند این هفته ها نیز با بداقبالی امتیاز خود را از دست می دهند تا در هفته های پیش رو حسرت امتیازات از دست رفته را بخورند.

دیدگاه‌ها