کد خبر : 1573070 | 11 آذر 1397 ساعت 16:56 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

دست نشان: داور باعث شد هر دو تیم عصبی بازی کنند

سرمربی مس کرمان در پایان دیدار، به شدت نسبت به عملکرد داور بازی موضع گرفت.

دست نشان: داور باعث شد هر دو تیم عصبی بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان که در دقایق پایانی موفق شد برابر شهرداری به یک امتیاز دست یابد، در گفتگو با خبرنگاران به اعتراض نسبت به عملکرد داور بازی پرداخت.


سرمربی مس کرمان در خصوص بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. شهرداری با چنگ و دندان تلاش کرد و بازی انتحاری انجام داد و به سرمربی بابت شکل دادن این تیم تبریک می‌گویم. با این حال، به نظرم به دلیل برخی شرایط، بازی در حالت ایده آل برگزار نمی شد و هر دو تیم، عصبی بازی را دنبال می کردند.


وی ادامه داد: اصلا بچه های ما نتوانستند در حد خودشان بازی کنند و تمرکزشان را به دلیل عصبانیت از دست داده بودند. من حتی قبل از بازی و بین دو نیمه با آنها صحبت کردم. بچه هایم همگی عصبی بودند. آقای صالحی، آدم با شخصیت و داور با سابقه‌ای هستند که سال ها می شناسم. اما نمی دانم چه اتفاقی امروز افتاده بود که این شکلی قضاوت می کردند.


دست نشان درباره اعتراضش به داوری گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم به سمت برخی تیم‌ها نباشند. هر دو تیم و علی‌الخصوص تیم ما با تفکر فوتبال را دنبال می کردند. صحنه‌ای که گل زدیم و آفساید اعلام کردند، همه می‌گفتند آفساید نبود. درباره آن پنالتی که در نیمه اول علیه ما گرفتند هم بحث داریم. مثل همان صحنه برای ما هم اتفاق افتاد که کمک داور می‌گوید من ندیدم و داور وسط باید بگیرد! آقای کمک داور، مگر شما هم داور نیستید؟!


وی در پایان گفت: داور بازی اصلا شرایط خوبی نداشت و من خیلی دوستش دارم و سالها با او در ارتباط هستم و حتی گفتم امروز در شرایط مناسبی قرار نداری و حاصل آن این اشتباهات بود.

دیدگاه‌ها