کد خبر : 1573075 | 11 آذر 1397 ساعت 17:17 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

پخش زنده حرف‌های منشوری فکری !

محمود فکری در دیدار برابر ملوان بندرانزلی، به دلیل محرومیت، از روی سکوها بازی تیمش را دنبال کرد و در دقایق پایانی دچار درگیری لفظی با افراد نزدیکش شد.

پخش زنده حرف‌های منشوری فکری !

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری فصل گذشته موفق شد همراه با نفت مسجد سلیمان، جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را بگیرد؛ ولی به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد و به تیم شاهین شهرداری بوشهر پیوست.


کاپیتان سابق استقلال اگرچه در هفته های ابتدایی نتایج خوبی در بوشهر نگرفت؛ ولی رفته رفته توانست تیم خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند و حالا تیمش علیرغم تساوی در هفته پانزدهم در دیدار سخت برابر ملوان بندرانزلی همچنان صدرنشین مسابقات است. البته سرخپوشان پاکدشت نسبت به این تیم، یک بازی کمتر برگزار کرده اند.


تساوی در انزلی که البته در صورت گل شدن پنالتی مقانلو می توانست برای فکری سخت تر هم تمام شود، در دقایق پایانی، شرایط دشواری برای این مربی که از روی سکوها بازی را دنبال می کرد، ایجاد کرده بود. او در همین حین به نظر می رسید با برخی افراد که نزدیک به او بودند، دچار درگیری لفظی شد که وقتی تصویر کارگردان تلویزیونی روی صورت او قرار گرفت، با لب خوانی، واژه هایی بر زبانش جاری می شد که چندان دوستانه نبودند و در نهایت با دخالت فریبرز محمودزاده، مسئول مسابقات لیگ یک، قائله خاتمه یافت.


دیدار ملوان بندرانزلی و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند؛ نتیجه ای که با توجه به سابر نتایج کسب شده در شهرهای دیگر، همچنان شاهینی ها را صدرنشین نگه داشت و حالا دیدار هفته آینده این تیم برابر سرخپوشان پاکدشت که در بوشهر برگزار می شود، می تواند تعیین کننده قهرمان نیم فصل لیگ یک باشد.

دیدگاه‌ها