کد خبر : 1573228 | 12 آذر 1397 ساعت 11:44 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم وینکو روی دور مساوی! (عکس)

تیم وینکو بگوویچ با اینکه به همراه سرخپوشان پایتخت با 27 گل زده تهاجمی ترین خط حمله را در اختیار دارد در چهار هفته اخیر رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به نتیجه مساوی دست یافته است.

تیم وینکو روی دور مساوی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر دیروز در خانه از پس فجر سپاسی برنیامد و در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک قناعت کرد تا یک دو امتیاز حساس دیگر در خانه از دست دهد. با وجود همه امتیازات از دست رفته گل گهر با 24 امتیاز تیم سوم جدول است و در حالی 3 امتیاز کمتر از صدرنشین اندوخته است که صدرنشین یک بازی بیشتر انجام داده است. این بدین معنی است گل گهر با وجود همه امتیازات از دست رفته در کورس قهرمانی باقی مانده است و می تواند در هفته های آتی به خصوص در دو هفته پایانی نیم فصل نخست جبران مافات کند. از بخت خوب این تیم در هفته بعدی لیگ یک تیم های اول و دوم جدول یعنی شاهین شهرداری بوشهر و سرخپوشان پایتخت باهم بازی دارند.

 

وینکو سال های سال است در دسته اول حضور دارد و با تیم های متعددی مدعی صعود به لیگ برتر بوده است اما همیشه سربزنگاه و در هفته های حساس تیم های او کم آورده اند. وینکو و تیمش می توانند با درس گرفتن از شرایط گذشته مانع از تکرار این اتفاق تلخ شوند. اما چهار تساوی در هفته های اخیر درس خوبی به مربی کروات و شاگردانش داد. اینکه تنها با عملکرد خوب در فاز تهاجمی نمی توانند مدعی قهرمانی باشند و تیم همان طور که در فاز تهاجمی خوب عمل کرده است باید در فاز دفاعی یا همان دفاعی تیمی هم خوب عمل کند. به واقع نه با بهترین خط حمله می توان قهرمان شد و نه با بهترین خط دفاعی. تیمی موفق است که در هر دو فاز خوب باشد. حتی نه به عنوان بهترین.

 

صعود گل گهر به لیگ برتر آرزوی دیرینه مردم شهر سیرجان است. به خصوص که تیم در حوزه امکانات سخت افزاری شرایط خوبی دارد. با وجود این تساوی تیم هیچ چیز را از دست نداده است و همان طور که اشاره شد می تواند در هفته های آتی دوباره به روزهای پیروزی و کسب سه امتیاز برگردد.

 

1360025

 

1360027

 

1360026

 

1360028

 

1360029

 

عکاس: امین زید آبادی

 

دیدگاه‌ها