کد خبر : 1573252 | 12 آذر 1397 ساعت 11:53 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه والدانو

رئال باید به هر نحوی مشکل ایسکو را حل کند

خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است که این تیم باید مشکل ایسکو را حل کرده و او را در جمع بازیکنانش حفظ کند.

رئال باید به هر نحوی مشکل ایسکو را حل کند

به گزارش "ورزش سه"، والدانو در حال حاضر به عنوان کارشناس با اوندا سرا همکاری دارد و در مصاحبه اخیر خود، راجع به موضوعات متعددی از جمله مشکل ایسکو در رئال صحبت کرد. ستاره اسپانیایی پس از حضور سانتیاگو سولاری نیمکت نشین شد و برای بازی با رم از فهرست رئال خط خورد. علت خط خوردن، بی احترامی او به سولاری مطرح شد ولی در بازی بعدی رئال مقابل والنسیا، او از اواسط نیمه دوم به میدان رفت و مورد تمجید مربی نیز قرار گرفت.

 

 

1358240

 

 

والدانو در این رابطه گفت:" رئال مادرید نباید بازیکن با ارزش و با کیفتی مثل ایسکو را از دست بدهد. مشکل او هر آنچه که باشد، باشگاه باید هر چه سریعتر آن را حل کند."

 

مودریچ، توپ طلا: " خیلی خوشحال خواهم شد اگر توپ طلا به مودریچ برسد، او بازیکنی است که در طول بازی ها، تصمیمات خردمندانه ای می‌گیرد."

 

کارواخال: "دنی کارواخال بازیکنی با تصمیماتی استثنایی و باهوش است. او این توانایی را دارد که بار تیم را به دوش بکشد و با بازگشتش، روح تازه رقابت طلبی را به تیم منتقل کرده است."

 

فینال کوپا لیبرتادورس:" نشست گروه G20 در بوینس آیرس، حواس رسانه ها را پرت کرده ولی طوفان بازخواهد گشت، به نظرم موضوع بیشتر مسائل اقتصادی خواهد بود تا فوتبال. هواداران بوکا و ریور معتقدند که به آنها توهین شده و عصبانیتشان را نشان خواهند داد."

دیدگاه‌ها