کد خبر : 1574019 | 15 آذر 1397 ساعت 11:53 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند اسکولز از هافبک یونایتد

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد به انتقاد از آندر هررا پرداخت و مدعی شد که اگر هافبک اسپانیایی نمی‌تواند پاس بدهد، باید یونایتد را ترک کند.

انتقاد تند اسکولز از هافبک یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد شب گذشته به مصاف آرسنال رفت و دو بار در جریان بازی از این تیم عقب افتاد ولی در نهایت توانست به تساوی 2-2 دست پیدا کند. آنتونی مارسیال و جسی لینگارد دو گل شیاطین سرخ را به ثمر رساندند ولی آندر هررا، عملکرد خوبی در جریان بازی نداشت و به خصوص روی یک پاس به پوگبا، اشتباه بزرگی مرتکب شد. پس از بازی، اسکولز به انتقاد از او پرداخت.

 

 

1361020

 

 

هافبک سابق یونایتد گفت:" گاهی باید کیفیت بازیکنان را زیر سوال برد. ریو در این رابطه صحبت خوبی مطرح کرد. او پرسید که آیا آندر هررا قابلیت رساندن توپ به پوگبا را دارد؟ او حالا 15 یا 20 متر فضا دارد، شاید 30 متر فضا. یک توپ ساده در اختیارش است و اگر نمی‌تواند چنین توپی را به مقصد برساند، نباید در منچستریونایتد حضور داشته باشد."

 

فردیناند سپس گفت:" البته تعریف پل اسکولز از توپ آسان کمی فرق دارد. او بازیکنی بود که از هر نقطه از زمین می‌توانست توپ را به مقصد مورد نظرش برساند ولی وقتی شما به پاسی که داده شد نگاه کنید، آنقدر ها هم سخت نبود. فکر می‌کنم موضوع اعتماد به نفس است."

دیدگاه‌ها