کد خبر : 1574308 | 16 آذر 1397 ساعت 17:50 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: گاهی صدرنشین نبودن به نفع بایرن است

بایرن مونیخ پس از 5 قهرمانی متوالی در بوندسلیگا این فصل دچار افت شده و با قرار داشتن در رده چهارم، 9 امتیاز با دورتموند صدرنشین فاصله دارد.

لواندوفسکی: گاهی صدرنشین نبودن به نفع بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن معتقد است که به وجود آمدن فاصله‌ 9 امتیازی با بروسیا دورتموند صدرنشین در پایان هفته سیزدهم بوندس‌لیگا به منزله بحرانی شدن وضعیت بایرن نیست.

لواندوفسکی که در این فصل 12 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و فعلا آقای گل بوندس‌لیگاست، اعتقاد دارد که تیمش می‌تواند روی دورتموند فشار بیاورد و برخلاف فصول گذشته که از ابتدا تا پایان فصل صدر جدول را حفظ می‌کرد، امسال می‌تواند از رده‌های پایین‌تر خودش این افتخار را کسب کند.

 

 

1345892

 

 

لواندوفسکی در این باره به نشریه بیلد گفت:« چند هفته اخیر به ما سخت گذشته است. ما به شیوه‌ای غیرعادی امتیاز از دست داده‌ایم به خصوص در دقایق پایانی دیدارهایی که عملا آنها را برده بودیم. اوضاع‌مان کمی عجیب و غریب بود.

 بعد از چند هفته ابتدای فصل ما فکر می‌کردیم که اوضاع مانند چند فصل گذشته خواهد بود، اما ما به اندازه کافی مراقب نبودیم. با این حال ما بار دیگر در مسیر مناسب قرار گرفته‌ایم. گاهی اوقات اصلاً بد نیست که شما از رده های پایین تر به سمت قهرمانی حمله کنید. ما الان از اینکه صیاد هستیم، رضایت داریم.

در چند سال گذشته ما همیشه باید پشت سرمان را نگاه می‌کردیم تا ببینیم که چه کسانی دارند به ما نزدیک می‌شوند و الان باید مقابل خود را نگاه کنیم. وقتی شما کسی را مقابل‌تان می‌بینید، یعنی اینکه باید فشار بیشتری را متحمل شوید.»

 

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها در پایان گفت:« وقتی که تیمی جلوی شما باشد، برای قهرمان شدن بیشتر انگیزه پیدا می‌کنید، چون می‌‌خواهید به تیم بالای جدول برسید. حمله کردن از پشت سر به عنوان یک صیاد راحت‌تر از آن است که پیشتاز باشید و مدام مجبور باشید که پشت سرتان را نگاه کنید به خصوص زمانی که شما تجربه کافی هم ندارید.»

دیدگاه‌ها