کد خبر : 1574414 | 17 آذر 1397 ساعت 09:50 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بروژ ستاره گران قیمت ایرانی نیست

لکو امیدوار به حضور کاوه رضایی مقابل اتلتیکومادرید

مدافع عنوان قهرمانی بلژیک در آغاز رقابت های هفته هجدهم ژوپیرلیگ شکست تلخ دیگری تجربه کرد تا بحران های این تیم دوباره اوج بگیرد.

لکو امیدوار به حضور کاوه رضایی مقابل اتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، اف سی بروژ مدافع عنوان قهرمانی در حالی میان فوتبالدوستان ایرانی به شهرت رسید که در تابستان با صرف هزینه ای بالغ بر 5 تا 7 میلیون یورو ستاره ایرانی شارلروا را به عنوان گران ترین خرید تاریخ ژوپیرلیگ به خدمت گرفت غافل از این که کاوه رضایی در همان ماه های نخست به دلیل بالا بودن فشارها، انتظارات را برآورده نخواهد کرد.


در شرایطی که انتقادها از ستاره ایرانی به اوج خود رسیده بود، بروژ به دلیل بازی سه شنبه شب مقابل آتلتیکومادرید در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا زودتر از همه تیم ها در هفته هجدهم به مصاف تیم انتهای جدولی واسلند بیورن رفت آن هم بدون در اختیار داشتن کاوه رضایی. سرمربی بروژی ها با بیان این که مهاجم ایرانی مصدوم است مدعی شد به او استراحت داده تابرای سفر به مادرید مشکلی نداشته باشد.


قهرمان بلژیک در این بازی شب کابوس واری را سپری کرد چون ظرف چند دقیقه هر چه اندوخته بود را از دست داد تا رسانه های این کشور امروز به این موضوع اعتراف کنند که در افت فاحش بروژ تنها کاوه رضایی دخیل نیست. شاگردان ایوان لکو بعد از گل دقیقه 75 رود وومر هلندی با اخراج مستقیم هافبک خود روبرو سپس دوبار گل خوردند که گل دوم توسط مدافع خودشان به ثبت رسید تا این تیم بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست بدهد.


به این ترتیب بروژی ها در بدترین شرایط روحی گام به مصاف دشوار با آتلتیکو صدرنشین گروه لیگ قهرمانان می گذارند. جدالی که قرار است در ورزشگاه زیبای متروپولیتانو برگزار شود و کاوه رضایی امیدوار به برطرف شدن مشکل مصدومیت و حضور در این بازی سرنوشت ساز است بلکه توانایی های خود برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی بروز بدهد.

 

دیدگاه‌ها