کد خبر : 1574438 | 17 آذر 1397 ساعت 09:53 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بورنموث - لیورپول

دو تیم بورنموث و لیورپول، امروز مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی بورنموث - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ به روند خوب خود در هفته های اخیر ادامه داده و توانسته اند جایگاه محکم و مقتدری در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس به دست آورند. آنها با کسب 39 امتیاز در 15 بازی، بهترین عملکرد تاریخشان را در 15 بازی ابتدایی به ثبت رسانده اند ولی به خاطر نمایش‌های درخشان تیم گواردیولا و موفقیت های آنها، لیورپول همچنان در رده دوم قرار گرفته است. قرمزها، در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی و 1 تساوی به ثبت رسانده و شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنند و برای کسب پیروزی پا به این دیدار دشوار خواهند گذاشت.

 

 

1359831

 

 

در آن سو بورنموث که شروع خوبی داشت و نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود، 4 شکست پیاپی تجربه کرد و امتیازات زیادی از دست داد تا در جدول سقوط کند. هر چند آنها در دیدار اخیر خود موفق شدند هادرسفیلد را شکست دهند ولی با 23 امتیاز در رده هفتم قرار دارند. بورنموث 6 شکست تا به اینجا به ثبت رسانده که 4 شکست از آن، در 5 بازی اخیر به ثبت رسیده است.

 

لیورپول برای این بازی، جوئی گومز و دژان لوورن را در اختیار نخواهد داشت و حضور آندی رابرتسون، سولانکه و مانه به علت مصدومیت هنوز مشخص نیست. در آن سو بورنموث نیز آدام اسمیت، لویس کوک و دن گاسلینگ را در اختیار نخواهد داشت. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای لیورپول، 1 تساوی و 1 پیروزی برای بورنموث به ثبت رسیده است که این آمار نشان می‌دهد بورنموث می‌تواند برای لیورپول دردسرساز شود.

دیدگاه‌ها