کد خبر : 1574829 | 18 آذر 1397 ساعت 16:32 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز یوگی به کهکشانی ها

لوو: آرزوی هر مربی هدایت رئال مادرید است

یواخیم لوو پس از سال ها هدایت تیم ملی آلمان به مربیگری در تیم های باشگاهی فکر می کند.

لوو: آرزوی هر مربی هدایت رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، لوو در سه جام جهانی هدایت ژرمن ها را بر عهده داشته و 4 سال قبل در برزیل توانست آلمان را قهرمان جهان کند هرچند که امسال در روسیه بسیار دور از انتظار ظاهر شد و نتوانست تیم کشورش را حتی ازمرحله گروهی فراتر ببرد.

لوو که تا سال 2020 با آلمان قرارداد دارد، در لیگ ملت های اروپا نیز نتایج ضعیفی کسب کرد و راهی سطح دوم رقابت ها شد. 

 

 

1356128

 

 

لوو که در مصاحبه با برنامه اسپورت استودیو از شبکه زد دی اف شرکت کرده بود، در مورد آینده اش گفت:« بخش عمده ای از دوران مربیگری من در سطح ملی گذشته و به تدریج باید به فکر آینده باشم. اینکه بعد از مربیگری تیم ملی چه باید بکنم. پیش از این چند سالی هدایت تیم های باشگاهی را برعهده داشتم و قطعا قصد بازنشستگی ندارم. دوست دارم پس از تیم ملی، مربی یک تیم باشگاهی شوم.»

 

 

مجری برنامه که اصرار داشت در مورد رئال از لوو سوال کند، گفت که این تیم می تواند رئال باشد؟ لوو در پاسخ گفت:« احتمالا مربی یک تیم غیر آلمانی خواهم شد. رئال؟ چه کسی از مربیگری در رئال بدش می آید. هدایت این تیم آرزوی هر مربی دنیاست.»

 

 

1334823

 

 

لوو در سال های اخیر همواره یکی از گزینه های مورد علاقه فلورنتینو پرز بوده اما هر بار در جذب او ناموفق بوده است. او سال 2015 پس از اخراج بنیتس قصد داشت لوو را به عنوان مربی رئال انتخاب کند اما سرمربی آلمانی پاسخ منفی داد. اخیرا و پس از استعفای زیدان نیز تماس هایی با لوو گرفته شد اما پاسخ او به رئال باز هم منفی بود ولی شاید سومین تلاش پرز برای جذب لوو موفقیت آمیز باشد.

دیدگاه‌ها