کد خبر : 1574905 | 18 آذر 1397 ساعت 19:55 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگرنماها به نویدکیا رحم نکردند چه برسد به من

شجاع: این رسمش نبود ما را با سنگ بدرقه کنند

مدافع پرسپولیسی ها یکی از بازیکنانی بود که پس از پایان دیدار تیمش در اصفهان به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

شجاع: این رسمش نبود ما را با سنگ بدرقه کنند

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده پس از تساوی در دیدار برابر سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان درباره ناسزای هواداران به خود گفت: یکی از اصل های من در فوتبالم این است که در هر تیمی که به میدان می روم با جان و دل بازی می کنم و سرم را هم جلوی توپ می گذارم اما نمی دانم چرا اینجا از نوع بازی کردن من بدشان آمد.


او در این باره ادامه داد: البته این را بگویم که مردم اصفهان یکی از بهترین مردمان ایران هستند اما تماشاگرنماهایی که امروز به من فحش می دادند به اسطوره خود یعنی نوید کیا رحم نکردند چه برسد به من! وقتی نویدکیا از این تماشاگرنماها ناسزا می شنود دیگر تکلیف من که مشخص است.


مدافع پرسپولیسی ها درباره صحبت خود با امیر قلعه نویی در حین بازی با خنده گفت: امیرخان مربی من بوده و همیشه ارتباط خوبی با یکدیگر داشتیم. در آن دقیقه دیدم که به شدت دارد حرص می خورد به همین دلیل نزدیک او شدم و گفتم امیرخان اینقدر حرص نخورید که او با عصبانیت به بازیکنی که فرصتی را از دست داده بود اشاره کرد.


خلیل زاده درباره اتفاقاتی که شب گذشته بر بازیکنان پرسپولیس و اتوبوس این تیم افتاد گفت: متاسفانه دیشب دیدیم از هر طرف به سوی ما سنگ پرتاب می شود. این رسم جوانمردی نیست که بخواهند از ما با سنگ استقبال کنند. مگر تیم های دیگر به تهران می آیند اتوبوس شان را سنگ می زنند؟ این رسمش نیست، ای کاش همه بیایند در زمین بازی کنیم و نتیجه بگیریم نه اینکه با سنگ ما را بزنند. در اهواز رفتیم با سنگ ما را بدرقه کردند اینجا هم آمدیم همین بود.


او در پایان درباره درگیری خود با کی روش گفت: من از هم ناحیه کمر و هم از ناحیه گردن درد شدیدی دارم و به همین دلیل عصبی شدم. کی روش د ر آن لحظه دقیقا به همانجایی که درد شدید داشتم ضربه زد و این باعث شد برای لحظه ای از کوره در بروم. باز هم بابت آن صحنه از همه عذرخواهی می کنم.

دیدگاه‌ها