کد خبر : 1575268 | 20 آذر 1397 ساعت 11:51 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ MLS یا گالاتاسرای؛ مقصد آتی رفیق طارمی

سرمربی ترک تبار و جدید باشگاه الریان قطر در گفتگوی مفصل خود با رسانه های ترکیه از جدایی ستاره هلندی و رفیق مهاجم ایرانی از باشگاه الغرافه پرده برداشت.

لیگ MLS یا گالاتاسرای؛ مقصد آتی رفیق طارمی

به گزارش "ورزش سه"، آیگون بولنت سرمربی ترک تبار و سرشناس که یک بار دیگر سر از فوتبال قطر درآورد تا جانشین سرمربی آرژانتینی الریان شود در گفتگو با Radiospor ترکیه پیرامون برنامه هایش برای تقویت این تیم در نیم فصل صحبت کرد که در میان صحبت ها او تصمیم ستاره هلندی الغرافه و رفیق مهدی طارمی نیز برای آینده علنی شد.


بولنت که خود فصل قبل در چنین برهه ای وسلی اسنایدر را از گالاتاسرای ترکیه به خدمت گرفت تا در کنار مهدی طارمی دو بازیکن سرشناس خارجی به الغرافه ببرد در این گفتگو مدعی شد وقتی به اسنایدر پیشنهاد کوچ به الریان را داد، از تصمیم این ستاره هلندی برای کوچ دوباره به گالاتاسرای یا لیگ MLS آمریکا مطلع شده است.


سرمربی ترک تبار همچنین با اشاره به این که پیشنهادی وسوسه کننده به مصطفی دنیزلی و باشگاه کاسم پاشا برای واگذاری دو بازیکن کلیدی این تیم شگفتی ساز در ترکیه به الریان ارائه داد اما آنها زیر بار فروش محمود ترزگه مصری و ام بایه دیاگنه سنگالی نرفته اند از بسته شدن این پرونده خبر داد و مدعی شد در پی خرید دو ستاره دیگر برای تقویت الریان در نیم فصل است.

 

دیدگاه‌ها