کد خبر : 1575284 | 20 آذر 1397 ساعت 12:37 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی با پارس جنوبی؛

5 پرسپولیسی به دلیل مصدومیت تمرین نکردند

در شرایطی که سرخپوشان خود را مهیای آخرین دیدار نیم فصل می‌کنند، در تمرین امروز 5 بازیکن به دلیل مصدومیت خارج از تمرینات گروهی حضور داشتند.

5 پرسپولیسی به دلیل مصدومیت تمرین نکردند

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین تاکتیکی پرسپولیس برای جدال هفته پایانی نیم فصل مقابل پارس جنوبی، امروز در استادیوم شهید کاظمی و با حضور نزدیک به 100 هوادار در شرایطی برگزار شد که 5 بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در آن حاضر نشدند.


شایان مصلح، سیامک نعمتی، بشار رسن، احمد نوراللهی و محسن ربیع‌خواه 5 بازیکنی بودند که در تمرین گروهی امروز به دلیل مصدومیت غایب بودند و به صورت جداگانه به دویدن دور زمین پرداختند. با این حال بعید است این بازیکنان برای همراهی این تیم مقابل پارس جنوبی مشکل داشته باشند و در ترکیب تیم حاضر خواهند شد.


حسین ماهینی نیز دیگر بازیکنی بود که تمرینات اختصاصی خود را در استادیوم پشت سر گذاشت. مدافع باتجربه و کاپیتان دوم سرخپوشان بعد از عمل جراحی رباط صلیبی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند و طبق برنامه سه ماه دیگر قادر به همراهی این تیم خواهد بود.


شجاع خلیل زاده، مدافع موفق این فصل پرسپولیس بدون توجه به عدم قرار گرفتن نامش در لیست تیم ملی برای جام ملت‌ها، امروز با روحیه بالا در محل تمرین حضور یافت و به یاد گذشته بار دیگر به کشتی در ابتدای تمرین پرداخت. حریف امروز شجاع خلیل زاده، کریم باقری کمک مربی این تیم بود که البته موفق شد مدافع جوان تیمش را شکست دهد. پیش از اینکه خلیل زاده دچار مصدومیت شود، ایگور پانادیچ حریف تمرینی کشتی او محسوب می‌شود.


حدود 100 هوادار با حضور روی سکوهای استادیوم شهید کاظمی به تشویق بازیکنان و برانکو ایوانکوویچ پرداختند.


بازیکنان بعد از حضور در سالن بدنسازی و تمرینی کوتاه با حضور در چمن فوتبال درون تیمی و به کارهای تاکتیکی پرداختند و سرمربی سرخپوشان قضاوت این بازی را عهده دار بود.


در بخشی از تمرین یک تابلو فرش به مناسبت خداحافظی سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس از فوتبال ملی به او اهدا شد و بازیکنان و اعضای کادرفنی به گرفتن عکس یادگاری با این مدافع باتجربه و موفق در ترکیب سرخپوشان پرداختند.

 

دیدگاه‌ها