کد خبر : 1576052 | 23 آذر 1397 ساعت 12:23 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهره بدشانس پرسپولیس برابر پارس می‌درخشد؟

محمد امین اسدی را همه با اتفاقات بازی‌های آسیایی به خاطر دارند، اما این بازیکن جوان طی دیدارهایی که فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده، نشان داده از نظر فنی نیز قابلیت توجه کادرفنی را داراست.

مهره بدشانس پرسپولیس برابر پارس می‌درخشد؟

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان و حاشیه ساز پرسپولیس در اردوی تیم المپیک در بازی‌های آسیایی خبرساز شد و بعد از آن نیز جاکارتا را ترک کرد.

 

1363394


محمد امین اسدی بعد از مدتی بی‌توجهی از سوی برانکو ایوانکوویچ، در نهایت بار دیگر توانست جواز حضور در ترکیب را به دست بیاورد و طی این مدت نیز با انگیزه بالایی در تلاش بوده تا توانایی خود را به اثبات برساند. این مهره بدشانس البته برابر ماشین سازی در فرصت کوتاهی که به دست آورد یک گل برای این تیم به ثمر رساند که داور آن را به اشتباه آفساید اعلام کرد.

 

1363395


اسدی برابر سپاهان نیز در دقایق پایانی به میدان رفت و در شرایطی که پرس مناسبی روی دروازه حریف شکل داده بود، با توجه به اخراج کمال کامیابی نیا و تغییرات تاکتیکی تیم از ترکیب خارج شد. با این حال به نظر می‌رسد این بازیکن در دیدار برابر پارس جنوبی نیز فرصتی برای حضور در ترکیب به دست بیاورد و باید دید قادر به نمایش موفق در ترکیب خواهد بود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها