کد خبر : 1576620 | 25 آذر 1397 ساعت 10:32 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی برایتون - چلسی

برایتون، امروز در ورزشگاه فالمر میزبان چلسی خواهد بود.

پیش بازی برایتون - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر با 34 امتیاز از 16 بازی در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

شاگردان مائوریزیو ساری از اصلی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بودند ولی دو شکستی که در 4 هفته اخیر تجربه کرده اند، باعث شده تا اختلافی بین آنها و صدرنشین ها ایجاد شود و همین موضوع می‌تواند باعث خروج آنها از کورس قهرمانی لیگ برتر در این فصل شود.

چلسی آمادگی بالایی از خود نشان داده ولی در بازی های اخیرش، دچار چندین لغزش شده است. شاگردان ساری در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی به ثبت رسانده اند که این نشان از افت آنها در این مقطع از فصل دارد. با این حال، تیم ساری همواره تیم خطرناکی به حساب می‌آید و مطمئنا تا پایان فصل برای کسب سهمیه و حتی شاید قهرمانی خواهد جنگید.

 

 

1361834

 

 

در آن سو برایتون که شروع خوبی در این فصل نداشت، رفته رفته توانست شرایط بهتری پیدا کند و در حال حاضر با 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. آنها امیدوارند که بتوانند روند بهتری را در پیش بگیرند و در نیمه بالای جدول جایی برای خود پیدا کنند. برایتون در 6 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 3 شکست و 1 تساوی به ثبت رسانده است.

 

اما موضوع مهم در مورد برایتون، غیبت احتمالی علیرضا جهانبخش برای این تیم است.  او دچار آسیب دیدگی شده و بسیار بعید است که بتواند مرغ‌های دریایی را در این بازی حساس همراهی کند. شین دافی نیز به علت محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. چلسی نیز ویکتور موزس، مارکو فن خینگل، گری کیهیل و آلوارو موراتا را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در 3 بازی اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای چلسی و 1 پیروزی برای برایتون به دست آمده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1364023

دیدگاه‌ها