کد خبر : 1576757 | 25 آذر 1397 ساعت 18:51 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

برایتون 1-2 چلسی

پیروزی دشوار چلسی در زمین برایتون

چلسی در دیداری دشوار موفق شد با درخشش هازارد، 1-2 بر برایتون پیروز شود و یک بار دیگر فاصله با تاتنهام رده سومی را به دو امتیاز کاهش دهد.

پیروزی دشوار چلسی در زمین برایتون

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از پیروزی روحیه بخش برابر سیتی امروز به زمین برایتون رده دوازدهمی آمده بود که جهانبخش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. آبی های لندن با قرارداشتن در رده چهارم به پیروزی و نزدیک تر شدن به صدر فکر می کردند.

 

 

1364179

 

 

چلسی که امروز زردپوش شده بود بازی را بهتر شروع کرد و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه دقیقه 17 به گل رسید.

حرکت از هازارد شروع شد و ستاره بلژیکی پس از جا گذاشتن مدافعان پیش رویش، از سمت چپ اقدام به ارسال توپ به درون محوطه جریمه کرد و پاس عرضی او را پدرو بدون مزاحم وارد دروازه خالی کرد.

 

 

1364183

 

 

کمی بعد مارچ، بازیکن برایتون روی پاس اشتباه ویلیان صاحب  توپ شد و با یک شوت از راه دور دروازه چلسی را تهدید کرد اما دروازه بان  درازکش توپ را در اختیار خود گرفت.

چلسی که همچنان تیم برتر میدان بود دقیقه 33 فاصله را به دو گل افزایش داد. بالوگون با یک پاس اشتباه توپ را به ولیان رساند و ستاره برزیلی بلافاصله با یک پاس عمقی  هازارد را روانه دروازه  برایتون کرد و این بازیکن هم در مصاف تک به تک با گلر حریف توپ را به راحتی وارد دروازه کرد تا حساب کار 0-2 شود. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

 

1364181

 

 

برایتون که نیمه دوم را بهتر آغاز کرده بود و تیم مسلط زمین بود، دقیقه 66 به گل رسید و فاصله را کاهش داد.

مونتویا از راست توپی را روی دروازه ارسال کرد، برناردو با سر روی توپ اثر گذاشت و آن را به مارچ رساند و ضربه این بازیکن از شش قدم به تور دروازه چلسی چسبید تا میزبان به بازگشت امیدوارتر شود.

 

هر دو تیم در ادامه بازی فرصت هایی برای گلزنی داشتند و به خصوص برایتون تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی به خرج داد و چلسی نیز در ضد حملات خطرناک نشان می داد؛ با این حال توپی دیگر از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت چلسی این بازی دشوار دور از خانه را با برتری 1-2 به اتمام رساند و 37 امتیازی شد. آبی ها در رده چهارم باقی ماندند.

 

لازم به ذکر است که علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی برایتون به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور نداشت و فرصت بازی برابر چلسی را از دست داد.

 

دیدگاه‌ها