کد خبر : 1576767 | 25 آذر 1397 ساعت 18:54 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتهمپتون 3 - 2 آرسنال؛ توپچی ها و بالاخره شکست!

آرسنال در دیداری جذاب در خانه ساوتهمپتون با نتیجه 2-3 مغلوب شد.

ساوتهمپتون 3 - 2 آرسنال؛ توپچی ها و بالاخره شکست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شبی که دو بار بازی باخته را تبدیل به مساوی کرد، در نهایت در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دیده و اولین بار بعد از هفته دوم شکست را در لیگ برتر تجربه کرد.

 

بازی با برتری آرسنال آغاز شد و این تیم در دقایق ابتدایی و روی همکاری گوندوزی و اوبامیانگ می توانست به گل اول دست یابد اما حضور به موقع مدافعان ساوتهمپتون مانع این اتفاق شد.

 

اما در دقیقه 20 ساوتهمپتون به گل اول دست یافت. روی ارسال ترگت از جناح چپ، دنی اینگز موفق شد با یک ضربه سر دقیق دروازه برند لنو را باز کند.

 

1364177

 

آرسنال خیلی سریع روندی هجومی به خود گرفت و در دقیقه 27 به گل تساوی دست یافت. ناچو مونرئال از سمت چپ میخیتاریان را صاحب فرصت کرده و او با یک ضربه سر چکشی گل مساوی را وارد دروازه ساوتهمپتون کرد.

 

1364176

 

1364175

 

در ادامه ساوتهمپتون تلاش زیادی برای زدن گل دوم داشت و در دقیقه 40 می توانست به این مهم دست پیدا کند اما ضربه آرمسترانگ در اختیار برند لنو قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 43 ساوتهمپتون این بار با ارسال ردموند و با ضربه سر دنی اینگز در مقابل دروازه به گل دوم هم دست یافت و در نهایت 45 دقیقه نخست با برتری 1-2 ساوتهمپتون به پایان رسید.

 

1364173

 

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه که مهم ترین آن توسط اوبامیانگ ساخته و توسط مک کارتی مهار شد، در دقیقه 53 به گل تساوی دست یافت.

 

روی پاس لاکازت، میخیتاریان از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد که شوت زمینی او بعد از برخورد به مدافعان ساوتهمپتون و تغییر جهت تبدیل به گل دوم توپچی ها شد.

 

در دقیقه 68 و روی ارسال ایوبی، اوبامیانگ می توانست گل سوم آرسنال را به ثمر برساند اما مک کارتی دروازه بان ساوتهمپتون مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1364193

 

در دقیقه 79 و با ضدحمله سریع توپچی ها که با موقعیت سازی گوندوزی همراه شد، اوبامیانگ در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او راهی به دروازه ساوتهمپتون نیافت.

 

اما بر خلاف جریان بازی ساوتهمپتون در دقیقه 87 به گل سوم رسید. ارسال لانگ و خروج اشتباه برند لنو باعث شد چارلی آستین با ضربه سر دروازه آرسنال را باز کند.

 

در ادامه تلاش آرسنال برای زدن گل تساوی به جایی نرسید و شکست 2-3، حاصل تلاش آنها برابر ساوتهمپتون بود.

دیدگاه‌ها