کد خبر : 1576817 | 25 آذر 1397 ساعت 22:02 | 138.5K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی؟ قطعا خیر!

واکنش مورینیو به اتهام خیانت بازیکنان یونایتد!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد برتری لیورپول را توام با چاشنی شانس دانست.

واکنش مورینیو به اتهام خیانت بازیکنان یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در استادیوم آنفیلد موفق شد 1-3 یونایتد را مغلوب کند اما مورینیو معتقد است گل دوم و سوم حریف شانسی بوده و تا قبل از این اتفاقات آنها جریان بازی را کنترل کرده بودند.

 

مورینیو گفت: "لیورپول تیمی قدرتمند است اما زمان دریافت و سبک گل های به ثمر رسیده آنها در نیمه دوم شرایط را برای ما دشوار ساخت. شرایط در 20 دقیقه ابتدایی بسیار دشوار بود و ما نمی توانستیم برابر فشار حملات آنها مقابله کنیم اما بعد از آن ما موفق به کنترل آرامش خود و جریان بازی شدیم.

 

1364265

 

مدافعان مرکزی آنها ضرباتی می زدند که به سمت سکوها می رفت و این مقطعی از بازی بود که لیورپول ناامید شده بود و ما کنترل بر مسابقه داشتیم. اما در ادامه شقیری موفق به زدن 2 گل شد که با توجه به انحراف توپ ها او مهارش دشوار بود.

 

اگر علاقمندید در مورد خوش شانسی حرف بزنید بهتر است در مورد گل دوم و سوم لیورپول صحبت کنید. قهرمانی؟ قطعا خیر اما ما هنوز هم می توانیم در جمع 4 تیم برتر جدول قرار بگیریم. بهترین حالت برای ما چهارم شدن است اما ابتدا باید به رتبه پنجم و بعد به مقام چهارمی فکر کنیم.  

 

موینیو در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید بازیکنان از همه توان خود برای شما بهره نمی گیرند گفت: یعنی می گویید بازیکنانم خیانتکار هستند؟ این نظر شماست اما من بازیکنانم را صادق می دانم زیرا آنها از تمان توان خود بهره می برند اما اگر اینگونه نباشد شما می توانید آنها را خیانتکار بخوانید.

 

بازیکنانم در زمین همه کار کردند و نباید قدرت فیزیکی لیورپول را با ما مقایسه کرد. همچنین تا زمان گل سوم لیورپول ما همچنان در جریان بازی بودیم. بازیکنان لیورپول با سرعت 200 مایل در ساعت می دویدند و من حتی از این که رابرتسون را نگاه می کردم، خسته می شدم زیرا او با سرعت 100 مایل در دقیقه می دوید. لیورپول شایسته پیروزی بود اما پذیرش باخت برای من و بازیکنانم با توجه به تلاشی که کردیم دشوار بود.

 

1364264

 

ما مصدومان زیادی داشتیم و در طول هفته از ترکیب اصلی خود خبر نداشتیم. حریف ما 6 یا 7 بازیکن در اختیار دارد که از نظر فیزیکی با بازیکنان ما قابل مقایسه نبودند. لیورپول را با پورتوی سال 2004 خودم مقایسه می کنم چون آن ها در انتقال از دفاع به حمله بهترین هستند و مثل یک سگ می جنگند. ما با سیتی و لیورپول و چلسی در خانه رقبا بازی کردیم و در دور برگشت در اولدترافورد بازی خواهیم کرد و من ناامید نیستم.

 

مورینیو درباره نیمکت نشینی پوگبا هم گفت: من از عملکرد نمانیا ماتیچ، جسی  لینگارد و آندره هررا راضی بودم.

دیدگاه‌ها