کد خبر : 1576877 | 26 آذر 1397 ساعت 10:40 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش 23 دقیقه ای دایی مقابل کره جنوبی فوق العاده بود

تمجید توئیتر AFC از بهترین گلزن تاریخ جام ملت ها

در فاصله کمتر از 20 روز تا آغاز جام ملت های آسیا 2019 توئیتر رسمی این رقابت ها با اشاره به گلزنی های پرشمار موتور گلزنی سابق ایران به تمجید دوباره از شهریار پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، سال 1996 رقابت های جام ملت های آسیا با میزبانی امارات برگزار شد، کشوی که قرار است هفدهمین دوره این رقابت ها را از 20 روز دیگر میزبانی کند. در آن دوره ایران با ستاره هایی که در اختیار داشت یکی از بهترین تورنمنت های ممکن را سپری و خاطرات و رکوردهای شیرینی از خود به جا گذاشت که یکی از این رکوردها به درخشش 23 دقیقه ای علی دایی مقابل رقیب دیرینه ایران برمی گشت.


توئیتر رسمی جام ملت های آسیا 2019 با اشاره به مطلبی که سایت OnThisDay منتشر کرده بود، نوشت:« چهار بار گلزنی علی دایی مقابل کره جنوبی آن هم در فاصله 23 دقیقه هنوز از یادها نرفته است تا درخشش بهترین گلزن تاریخ جام ملت ها زبانزد عام و خاص باشد. برد حماسی 6-2 ایران مقابل کره جنوبی با چهار گل علی دایی رقم خورد تا این شکست مدت ها فوتبال کره را تحت الشعاع خود قرار دهد».


علی دایی به عنوان یکی از سرشناس ترین چهره های فوتبال ایران، آسیا و جهان به احتمال فراوان به عنوان یکی از مهمانان ویژه در مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا از سوی کنفدارسیون به ابوظبی دعوت خواهد شد تا در میان سایر ستاره های تاریخ جام ملت ها شاهد دیدار افتتاحیه جام ملت ها بین امارات و بحرین باشد.

 

1364356

دیدگاه‌ها