کد خبر : 1577214 | 27 آذر 1397 ساعت 16:11 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

ضد و نقیض درباره انتقال جذاب نیم فصل؛

گوچی – فولاد؛ جدی‌تر هم می‌شود؟

سرمربی جدید فولاد خوزستان تمایل دارد مهاجم پیشین تیم ملی را در اولین تجربه ایرانی اش به اهواز ببرد.

گوچی – فولاد؛ جدی‌تر هم می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، مهلت نقل و انتقالات زمستانی از اواسط دی ماه آغاز می شود و تیم های لیگ برتری رقابت مهمی را با یکدیگر به منظور بستن تیم های آماده برای نیم فصل دوم آغاز می کنند.

 

در بین تیم های لیگ، یکی از آنها که حرف و حدیث های فراوانی اطرافش وجود دارد، تیم فولاد خوزستان است. از زمانی که افشین قطبی به اهواز آمده و صحبت های قاطعی درباره کسب نتایج ایده آل کرده، گمانه زنی های بسیاری در مورد نقل و انتقالات زمستانی فولاد مطرح شده و نام های مختلفی در شایعات نزدیک این باشگاه شنیده می شود.

 

یکی از بازیکنانی که بحث حضورش در لیگ ایران بالا گرفته، رضا قوچان نژاد است. مهاجم سابق تیم ملی که وضعیت چندان خوبی در فوتبال قبرس ندارد، می تواند جذاب ترین نقل و انتقال زمستانی فوتبال ایران باشد. درباره گوچی شایعات مختلفی عنوان شده است. از حضور در پرسپولیس، تا پیوستن به تراکتورسازی. البته یکی از مشتریان خاموش این مهاجم باتجربه، فولاد خوزستان است.

 

سرمربی جدید فولاد به سبک بازی قوچان نژاد علاقه زیادی دارد و پیش از این هم صحبت هایی غیر رسمی در رابطه با جذب او در باشگاه فولاد مطرح شده است. قطبی اذعان داشته که تیمش به یک مهاجم در سطح رضا قوچان نژاد نیاز دارد. بدین ترتیب اگر خود قوچان نژاد تمایل به حضور در اهواز و کار با قطبی داشته باشد، با توجه به وضعیت مالی مساعد باشگاه فولاد می توان گفت که مانع عجیبی بر سر این انتقال وجود ندارد. البته شرایط سایر پیشنهادهای داخلی یا خارجی قطعا در نظر قوچان نژاد برای انتخاب تیم آینده اش بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت.

 

در مجموع باید تا استارت رسمی سرخپوشان اهواز در بازار نقل و انتقالات صبر کرد و دید با علم به تمایلی که فولادی ها نسبت به جذب مهاجم پیشین تیم ملی دارند، آیا این پرونده از حالت شفاهی و غیر رسمی شکل جدی تری نیز به خود می گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها