کد خبر : 1577493 | 28 آذر 1397 ساعت 21:53 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش و هت‌تریک بیل؛

رئال ۳- کاشیما ۱ ؛ صعود بی‌دردسر به فینال

رئال مادرید در شب هت تریک گرت بیل با پیروزی مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن به فینال جام باشگاه‌های جهان صعود کرد.

رئال ۳- کاشیما ۱ ؛ صعود بی‌دردسر به فینال

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و کاشیما آنتلرز ژاپن، قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا و آسیا، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم زاید ابوظبی امارات به مصاف هم رفتند.

 

کاشیما آنتلرز ژاپن که در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به پیروزی ۳ بر ۲ برابر چیواس گوادالاخارا مکزیک رسیده بود، در نیمه اول بازی امشب مقابل رئال مادرید هم برخلاف تصور نمایش خوبی داشت و اجازه نداد ستاره‌های قهرمان اروپا به گل برسند ولی مقاومت ژاپنی‌ها تا دقیقه ۴۴ بیشتر ادامه نداشت و گرت بیل بعد از یک- دو با مارسلو، با شوت زمینی پای چپ دروازه کاشیما را باز کرد تا رئال با برتری یک بر صفر جلو بیفتد.

 

1365051

 

رئال مادرید در شروع نیمه دوم نمایش هجومی‌ای ارائه کرد و بعد از حملات پیاپی و فشار زیاد در تیم حریف، در دقیقه ۵۳ روی پاس به عقب اشتباه بازیکن کاشیما آنتلرز و فرصت‌طلبی گرت بیل که سان تائه، دروازه‌بان ژاپنی‌ها را دریبل زد، به گل  دوم دست یافت.

 

نمایش درخشان رئال و گرت بیل همچنان ادامه پیدا کرد و این بازیکن در دقیقه ۵۵ پس از دریافت پاس مارسلو، با شوت روی پای چپ تماشایی که به زیر طاق دروازه رفت، گل سوم رئال مادرید مقابل کاشیما آنتلرز را به ثمر رساند.

 

در ادامه اگر دقت لوکاس واسکز بود، این بازیکن می‌توانست روی پاس زیبای تونی کروس در دقیقه ۶۶ گل چهارم رئال را بزند ولی این اتفاق نیافتاد و در ادامه نیز کریم بنزما دو فرصت گلزنی را از دست داد و از سوی دیگر شوت‌های لئو سیلوا نیز بی‌ثمر بود تا بازی با نتیجه ۳ بر صفر دنبال شود.

 

در دقیقه ۷۸ پس از ارسال کوتاهی که لئو سیلوا از پشت محوطه جریمه به مقابل تیرک دوم داشت، شوما دویی پاس یاسوشی اندو با ضربه سر را، با شوت زمینی زاویه بسته تبدیل به گل کرد که با اعلام کمک داور دوم آفساید اعلام شد، اما پس از یک دقیقه وقفه مسابقه و اعلام کمک داوران ویدئویی، گل اول کاشیما برابر قهرمان اروپا رقم خورد.

 

1365044

 

تلاش دو تیم در ادامه مسابقه برای زدن گل‌های بعدی ثمربخش نبود و در نهایت رئال مادرید اسپانیا موفق شد در شب هت‌تریک گرت بیل، با نتیجه ۳ بر یک برابر کاشیما آنتلرز ژاپن به پیروزی برسد و راهی فینال جام باشگاه‌های جهان شود.

 

 

خلاصه بازی کاشیما 1 - رئال مادرید 3 (گزارش اختصاصی)

 

 

العین امارات، میزبان جام باشگاه‌های جهان دیگر تیمی است که شب گذشته با برتری مقابل ریورپلاته آرژانتین به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و باید روز شنبه برابر رئال مادرید دیدار فینال را برگزار کند.

دیدگاه‌ها