کد خبر : 1578024 | 01 دی 1397 ساعت 12:49 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید گواردیولا از اقدام خیرخواهانه ستاره سیتی

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از رحیم استرلینگ ستاره‌ی انگلیسی این تیم به دلیل اقدام خیرخواهانه‌اش در کمک به یک سازمان خیریه تمجید کرد.

تمجید گواردیولا از اقدام خیرخواهانه ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ ستاره‌ی انگلیسی و ملی‌پوش منچسترسیتی چندی پیش به سازمان خیریه‌ای که در دوران نوجوانی در روند زندگی و پیشرفت او نقش داشته سر زد و کمک قابل توجهی به این مرکز اهدا کرد. این حرکت خیرخواهانه‌ی استرلینگ با ستایش پپ گواردیولا سرمربی او در منچسترسیتی مواجه شده که از اقدام استرلینگ به عنوان حرکتی فوق‌العاده یاد کرده است.

 

استرلینگ که در محله‌ای در شمال غرب لندن، محل قرارگیری این مرکز خیریه بزرگ شده در تماس با مسئولان دولتی تلاش کرده اقدامات لازم برای کمک به کسانی که در این محله زندگی می‌کنند را سازماندهی کند و خود در این میان کمک قابل توجهی به این مرکز کرده است.

 

گواردیولا در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسیدند آیا اقدام استرلینگ که در چند صباح اخیر به دلیل رفتارهایش با انتقادهای رسانه‌ای بسیاری مواجه بوده نشان دهنده‌ی این است که فوتبالیست 24ساله‌ی سیتی پخته شده و به دوران بزرگسالی قدم گذاشته گفت:" حرکت استرلینگ به خودی خود جواب همه‌ی سوالها را می‌دهد. او دیگر پخته شده و تا چند سال دیگر پخته‌تر هم خواهد شد. حرکت او واقعاً فوق‌العاده است".

 

1365709

 

گواردیولا در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" رحیم این حرکت را برای این انجام داده که می‌خواهد به مردم کمک کند. زندگی تا اینجا به او روی خوش نشان داده و سخاوتمندی زیادی به او نشان داده. رحیم حالا فکر می‌کند که می‌تواند دینش را به اجتماع ادا کند و برای دیگران زندگی بهتری بسازد. این فوق‌العاده است".

 

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا این حرکات مثبت در زمین چمن هم به استرلینگ کمک خواهد کرد، گفت:" بله البته. خیلی‌ها فکر می‌کنند ورزشکارها نمی‌توانند در اجتماع مثمر ثمر باشند و کارهای درست انجام بدهند. ولی واقعیت این است که ما می‌توانیم. رحیم استرلینگ باور دارد که باید چنین اقداماتی انجام بدهد و من از این بابت تحسینش می‌کنم. بخشی از جامعه بودن برای یک فوتبالیست نکته‌ی بسیار مثبتی است".

دیدگاه‌ها