کد خبر : 1578305 | 02 دی 1397 ساعت 11:38 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشهد در انتظار تبعیت شرکت پدیده از دستور استانداری؛

فاصله انتقال پدیده تا شهر خودرو، یک امضاء!

تیم فوتبال پدیده خراسان با امضاء نهایی شرکت پدیده رسما به شرکت شهر خودرو واگذار خواهد شد.

فاصله انتقال پدیده تا شهر خودرو، یک امضاء!

به گزارش ورزش سه، با تلاش مدیران باشگاه پدیده جلسه هماهنگی انتقال قطعی این تیم سرانجام دیروز در مشهد و در استانداری خراسان رضوی برگزار شد تا توافقات اولیه برای انتقال قطعی باشگاه به متقاضی متمول آن حاصل شود.

 

در این جلسه که با حضور رسولیان معاون اقتصادی استانداری و نماینده این دستگاه، زارع صفت رییس هیات‌مدیره شرکت پدیده مادر، حمیداوی مالک شرکت شهر خودرو و مدیران باشگاه فوتبال پدیده برگزار شد، اینطور توافق شد که انتقال باشگاه ظرف ۲۴ساعت از سوی شرکت پدیده مادر به شرکت شهر خودرو انجام گردد.

 

با این وجود از روز گذشته و پس از این جلسه، علیرغم دستور صریح استانداری خراسان رضوی و ستاد تدبیر هنوز از سوی شرکت پدیده مادر اقدامی برای این انتقال انجام نشده و این در شرایطی است که همه چیز در گرو امضا این شرکت است.

 

اما از مشهد خبر می‌رسد که تبلیغ بدون هزینه تیم فوتبال پدیده برای شرکت پدیده مادر ظاهرا به مذاق مدیران آن خوش آمده و تا این لحظه برای نهایی کردن این انتقال، اقدامی انجام نداده و از امضای نهایی سر باز می‌زنند.

 

نکته تلخ ماجرا آن جاست که باشگاه پدیده با مشکلات عدیده ای در فصل نقل و انتقالات روبه‌رو است که بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند.

دیدگاه‌ها